Mekkio wrote:Sjezus, beetje laat, maar ik lees je topic nu pas. Maar echt erg mooie AX heb je daar hoor Helemaal top! Wou dat de mijne er zo goed uitzag
THX!
Enne, ik kan je binnenkort denk ik wel aan die zwarte spoiler helpen hoor!
Dat zou heeeeeeeel erg fijn zijn
Anouschka wrote:Minder leuk nieuws vandaag:
Hij wilde ineens niet meer starten. Waarschijnlijk kapt de startmotor er binnenkort mee, hebben hem weer aan de praat gekregen. Men neme een stuk ijzer en een hamer
En hij doet het (voorlopig) weer! *klopt heeeeeeel hard af!*
Waarschijnlijk weet mijn AX gewoon dat ik nu lid van de ANWB ben ofzo
Jah, ken et Heeft mijn vorige AX ook gehad. Nokte er tot 2x aan toe gewoon zomaar mee. Eerste keer was de startmotor naar z'n grootje en is toen vervangen. Ongeveer 3 maanden later was et ontstekingsmechanisme niet meer in orde. Ook moeten vervangen, om dan 2 weken later de auto in de prak te rijden
Anouschka wrote:De voorbumper is bij mij nog goed rood. Zit er nog niet zo lang op ook, heb 2 weken geleden rode GT bumper van iemand gekocht en die was dus nog goed rood. Skirt setje iets minder rood maar steekt niet erg af bij mijn auto ofzo. Alleen die achterbumper.........bijna roze
Kan er op zich wel mee leven maar zou toch leuker zijn als die ook wat roder was. Toch maar aan Bendolite zien te komen dan......
probeer eens slaolie
Even een oude koe uit de sloot halen hoor! Als je nog eens wat weet. die tering tyfus bende wil er volgens mij NOOIT meer af
Zal van de week maar eens een nieuwe poging wagen...
Zo, deze week mijn AX even opgeknapt. Bumpers en skirts ontdaan van slaolie en in de Polytrol gezet, en de stootstrips verwijderd. Hieronder wat foto's.
En deze foto gewoon omdat zo'n foto leuk is
Vind het zo zonder die stootstrips toch weer een heel stuk mooier!
Als je dat zou willen doen? Ik kwam op de sloop alleen maar AX-jes tegen zonder GT bumper dus ook zonder omlijsting. Kom nou niet bepaald vaak in Overijssel maar zo'n dingetje opsturen lijkt me ook niet enorm duur te zijn...
Anouschka wrote:Als je dat zou willen doen? Ik kwam op de sloop alleen maar AX-jes tegen zonder GT bumper dus ook zonder omlijsting. Kom nou niet bepaald vaak in Overijssel maar zo'n dingetje opsturen lijkt me ook niet enorm duur te zijn...
Morgen moet ik dr nog in de buurt zijn, kan ik gelijk wel ff langsrijden, en zien of ik et zo kan meenemen
en die slaolie dat is echt zooi kheb het ook op m`n skirts gedaan en jah stof en zand zooi er op en goor dat ze worden khad het nooid moeten doen
Haha er is GELUKKIG een oplossing! Ik dacht ook dat het er nooit meer af zou willen, skirts waren echt bijna zwart niet normaal meer. Met de hogedrukspuit enzo wou het er allemaal niet af.
Toen was daar ineens de reddende engel
VANISH!!!!!
Zo'n potje met dat poeder kopen, warm water bij gooien, schuursponsje pakken en boenen maar! Het werkt echt super! Binnen een uur alles weer schoon