Ik wilde in mijn Ax plaisir mijn stuur even vervangen kapje er afgehaald moer los gedraaid en toen ging die er niet af!!! Iemand die weet hoe het wel moet????
Aros wrote:Ik wilde in mijn AX plaisir mijn stuur even vervangen kapje er afgehaald moer los gedraaid en toen ging die er niet af!!! Iemand die weet hoe het wel moet????
Hij ging er nie af? Ik heb 2 weken geleden ook mijn stuur vervangen op pcies dezelfde manier als jij beschrijft en de mijne kwam er wel gewoon zo van af
je knieen erachter zitten en flink wriken wil vaak wel helpen of de bout er half afdraaien en voorzichtig een paar tikken erop geven ondertussen je knieen erachter en trikken dan trilt hij wel los maar kijk uit voor het schroefdraad
To do's:
Antenne Done
Spiegel Done
Grote beurd Done
Carter pakking Done
Motorkap
Distributie Done
Remschijfen Done
Koppakking Done
Ashoes Done
Bedoel eigenlijk als ik dat "zie" gebeuren, bij een ander dus
Maar zoals ik het opgeschreven heb, is het idd op te vatten dat ik zou lachen als ik zelf dat stuur tegen mn smoelwerk zou rossen. Denk dat dan het lachen me wel vergaat
Dat boutje is een moertje en draai hem er weer op. Dan een paar keer flink tikken tegen het stuur en gewoon veel geweld gebruiken. Dit is nou typisch zo klusje waar je je flink op kan uitleven
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
is mij wel eens gebeurd kan je vertellen zo'n ding komt best hard aan, bij mijn oldtimer trouwens te hard om de moer gerost stuur wou er met geen mogelijkheid uit, hele schroefdraad naar ze piepppp kon der een nieuwe stuuras in zetten gelukkig had ik die nog liggen maar toch voorzichtigheid is geboden
To do's:
Antenne Done
Spiegel Done
Grote beurd Done
Carter pakking Done
Motorkap
Distributie Done
Remschijfen Done
Koppakking Done
Ashoes Done