Nieuwegein meeting 10 april foto topic
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX Master
bobmans wrote:Ja ja,
En eindelijk ook een foto van mijn auto. En niet eentje van 1cm bij 1cm maar een fatsoendelijke. Ik dacht al ff dat ik 'm te ver weg had geparkeerd.
Greetz
Bobmans
Welke is van jou dan?
En die tijd die ik bij het postkantoor heb doorgebracht voor concertkaarten had ik veel beter aan foto's uploaden kunnen besteden. Er waren allemaal fans van Bruce Springsteen voor me en toen ik aan de beurt was waren alle kaarten voor Kane al uitverkocht!
Waarschijnlijk komen ze vanavond online te staan dan...
zonde Anouschka
stomme fans ook altijd! ik zal eens voor je lusiteren of er hier in de buurt nog vrijkaartjes te regelen zijn
ben trouwens wel benieuwd naar de foto's
enne Bobmans, moet je voortaan maar niet met Rob's GTI komen.. dan valt het misschien op dat het de jouwe is (die dingen moeten we echt een keer naast elkaar zetten voor de foto.. en dan het liefst ff 1 setje platen erop zodat de nummerplaten ook nog gelijk zijn.. en dan mailtje sturen naar de RDW van 'klopt dit?'
stomme fans ook altijd! ik zal eens voor je lusiteren of er hier in de buurt nog vrijkaartjes te regelen zijn
enne Bobmans, moet je voortaan maar niet met Rob's GTI komen.. dan valt het misschien op dat het de jouwe is (die dingen moeten we echt een keer naast elkaar zetten voor de foto.. en dan het liefst ff 1 setje platen erop zodat de nummerplaten ook nog gelijk zijn.. en dan mailtje sturen naar de RDW van 'klopt dit?'
q01z wrote:enne Bobmans, moet je voortaan maar niet met Rob's GTI komen.. dan valt het misschien op dat het de jouwe is (die dingen moeten we echt een keer naast elkaar zetten voor de foto.. en dan het liefst ff 1 setje platen erop zodat de nummerplaten ook nog gelijk zijn.. en dan mailtje sturen naar de RDW van 'klopt dit?'
Bobmans heet ook Rob
Enneh, dan zetten we die van Jeffrey er ook nog naast.
Denk trouwens dat de volgende keer wel een duidelijk verschil zal zijn in de GTI's!!
q01z wrote:zonde Anouschka
Haha, ik zoek kaartjes of voor W2 in den Bosch, of voor de Melkweg in A'dam
Gister geen tijd gehad voor de foto's, misschien vandaag anders morgen ofzo? Als ik achter de computer kan thuis
-
- AX Master
citro-power wrote:Volgende keer ga ik toch maar weer proberen om te komen.
Yep, zelfde hier! Had eigenlijk al willen komen naar Nieuwegein, maar lukte me helaas niet om ook daadwerkelijk op te komen dagen Dus volgende meeting ga ik het gewoon nogmaals proberen!
En ik ga ook proberen om zondag naar Full Speed te komen. Wil de AX-jes wel es zien racen