Nieuwe bougies+kabels nieuwe dis.riem en spanrol (Wordt gek van het gefluit van het inlopen) en vandaag een dingetje aangepast om mn schakelgangen korter te maken. Morgen inbouwen ben heel benieuwd.
Ow en even een prijs opgevraagt wat het bewerken van je kop kost. Ga eerst even rustig zitten.
?775 Ik had een paar 100 euro verwacht maar dit is me te gek ik fiets er zelf wel met een dremel doorheen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Als iemand je nu niet gelooft dat je dit met een ax presteert heb je bewijs waar ze niet omheen kunnen. Echt goed gedaan! Ga ik ook een keer doen, hoop alleen dat mijn camera een filmpje kan maken van 2 minuten. Rijd je nou in de tweede of in de derde versnelling naar de 100?
Ik denk dat ik op 95 schakel. Maar met zo'n camera in je hand aan het stuur is k*t. Het kan veel sneller volgens mij. Over een tijdje even een standaard maken ofzo.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Zo in mijn nooit eindigende zoektocht naar meer vermogen. Het volgende
en nee het is niet een positieve impuls voor de blingfactor van onze badkamer.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Jongens ik ben even gefrustreerd. Mn motor verzuipt de hele tijd. De kop die ik gekocht had is hartstikke krom. En nu mag ik ook weer onder mn auto om aan schakelstangen te kloten.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
menmulder wrote:mhh vlakken geen optie kost toch niet zo bijster veel geloof ik??
als ie echt krom is... krijg je toch verschillen in compressie?
Lijkt me sterk alstie vlak is
een kromme kop vlakken resulteert erin dat de middelste verbrandingskamers groter zijn dan de buitenste twee (als ie "hol" is zeg maar, in een soort dakvorm)
afhankelijk van hoe krom die kop precies is krijg je dan dus compressieverschillen. ik heb 1x wat meegekeken bij een blokrevisie met "blueprint"; dat blok stond door compressieverschillen wat onregelmatig te schudden toen ie binnenkwam, toen dat blok wegging was het een mooi uitgebalanceerd blok. Mij is toen verteld dat die uiterst goede balans zomaar 5-10 pk kan schelen, en dat een kromme kop vlakken wel kan maar resulteert in die onbalans ?n veel meer risico op een kapotte koppakking.
Dat was overigens het motorblok van een Nissan 200SX, 169 pk sterke 1.8 16V met turbo.