[OUD] Kevin aka kakanox (AX GT 1.6 8V '90)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Latest kill: Honda Accord 2.4i Type S Automaat, kenteken begon met 00-PH-xx, dus is een erg jonge auto geweest. :D

Ben best trots - heb net even gechecked, deze auto moet een 0-100 km/h hebben van 9,0 seconden. Hij ging volop in de kickdown, zo goed als zonder wielspin, ik ging ook vol gas erop, en was sneller!!
Hij kwam wel alweer voorbij toen ik net naar de 3 geschakeld had, dus denk 105 km/h ofzo. Zal dus waarschijnlijk een 0-100 gereden hebben van ergens tussen de 9 en 9,5 seconden... :D :D :D

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

toch knap voor een AX met lekke kop :lol:
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

q01z wrote:toch knap voor een AX met lekke kop :lol:

mjah, dat vond ik dus ook... krijg dus nu de indruk dat ie niet lekt. Heb nl. wel bruine koelvloeistof, maar volgens mij is het roest ofzo.. er verdwijnt nl. ook geen koelvloeistof, had een streepje gezet bij het exacte niveau, bij koude motor, en dat is echt op de millimeter hetzelfde gebleven..

daarnaast staat er geen druk op de koelvloeistofslangen.. hij rookt totaal niet meer eigenlijk, alleen een miniscuul zwart wolkje als ik 'm koud start..

menmulder
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by menmulder »

Mijn vloeistof is ook bruin van de roest, kheb em al 3 keer doorgespoeld maar het komt er met geen mogelijkheid uit heel bijzonder
To do's:

Antenne Done
Spiegel Done
Grote beurd Done
Carter pakking Done
Motorkap
Distributie Done
Remschijfen Done
Koppakking Done
Ashoes Done

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

menmulder wrote:dubel sorry

Tering menmulder... trillend vingertje? enge ziekte?
Is dit niet al het zoveelste topic waarbij je dubbel zegt? :)

Maaruh.. dat bruine heb ik ook.. en ook ik heb er drie keer de tuinslang op gehad en doorgespoten en uitgeblazen... En keurig weer gevuld met goed spul en ontlucht!

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

Anouschka wrote:Mag het ook op Citromobile? :wink:

kakanox wrote:wat je wil.. ik sta op de stand.. maar gaan jullie allebei ook dan?

Als ik et goed heb, valt Citromobile op de zaterdag van Full Speed. Als dat idd klopt, ben ik er echt niet met Citromobile. Kan geen vrij krijgen voor die zaterdag. De zondag van Full Speed hoop ik wel te komen. Kijken hoe de AX-jes sprinten en zo :) Ik weet niet of jij er dan ook bent, maar als je er bent kunnen we de deal dan wel rond maken.
Als je idd je bumper af hebt net voor Full Speed, kun je je ouwe bumper ook wel meenemen. Neem ik dat weekend wel alles tegelijk mee :) Maakt mij niet zoveel uit. Geert is toch anderhalve week met vakantie vanaf morgen, dus die skirts heb ik nog lang niet. Zit nergens haast op. Heb alle tijd ;)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

ik zal m'n best eens effe gaan doen de komende weekjes.. kijk wel of ik het afkrijg, want ik wil 'm wel netjes hebben.

baalde vanochtend trouwens wel, gisteravond een lange rit gemaakt, continu muziek hard aangehad en aanjager vol open met koude lucht mo me wakker te houden.. laat & moe thuisgekomen.. stap vanochtend in, draai de sleutel om en wat denk je? niks... Best handig, zo'n piepertje voor de lichten! Die ga ik dus nog even uit m'n oude AX slopen.. Ook handig dat zo'n AXje maar 730 kg weegt, had 'm binnen een paar meter aangeduwd :D

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

kakanox wrote: Ook handig dat zo'n AXje maar 730 kg weegt, had 'm binnen een paar meter aangeduwd :D

730 :shock: Dat weegt mijn diesel ook!

Die andere ax van mij kreeg ik inderdaad ook zelf aangeduwd. Lache op de parkeerplaats 8)
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Kakelbont wrote:
kakanox wrote: Ook handig dat zo'n AXje maar 730 kg weegt, had 'm binnen een paar meter aangeduwd :D

730 :shock: Dat weegt mijn diesel ook!

Die andere AX van mij kreeg ik inderdaad ook zelf aangeduwd. Lache op de parkeerplaats 8)

Ghehe, en, heb je al eens geprobeerd om je diesel aan te duwen? :lol:

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

ik bespaar me de hernia maar :roll: :lol:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

nou... vraag me af hoe ver mijn auto af gaat komen. ik word zojuist gevraagd om zoveel mogelijk over te werken de komende weken; dit komt goed uit, kan zo mooi sparen om m'n appartementje en m'n auto wat extra te voeden met geld. Verwacht dus dat ik de komende tijd vooral veel onderdelen ga kopen (voor handel ?n voor m'n eigen auto), en weinig zal sleutelen.. ik ga in elk geval nog even de dingen die nu niet in orde zijn verhelpen (o.a. motorkap).

Gisteren overigens nog wel even bezig geweest met actief leden werven; zag een verlaagde 1.1i bij de pizzeria staan met een GT-bumper er voorop. De eigenaar even aangesproken en over de club verteld, mijn auto laten zien enz... Gevolg: Als het goed is heb ik m'n GT-interieur en m'n velgen alvast verkocht. Heb mogelijk ook een setje 16-inch multispakers van een ZX-eigenaar gekocht: 300 euro geboden - hij reageerde ge?nteresseerd, maar wilde toch nog even andere boden afwachten. Zagen er erg mooi uit, alleen slechte banden. Dat wordt dan dus investeren in prijzige 195/40R16's...

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

wat een verassing :D

overwerken zou idd misschien helemaal geen slecht idee zijn voor je.. :)

maar euhm, je had toch al velgen voor je 4gaats onderstel? :roll:
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

q01z wrote:wat een verassing :D

overwerken zou idd misschien helemaal geen slecht idee zijn voor je.. :)

maar euhm, je had toch al velgen voor je 4gaats onderstel? :roll:

verrassing? ja, zeker een verrassing... waar ik anders deze week nog 16 uur aan m'n auto had kunnen werken worden het er nu 0. Niet echt handig. Misschien dat ik in de laatste week voor full speed nog e.e.a. kan doen, als m'n appartement opschiet.

Velgen voor m'n 4-gaats onderstel heb ik idd, 15-inch. De 16-inchers zijn gewoon erg mooi, op 1 velg wat lichte krasjes en de rest gewoon helemaal strak! De huidige eigenaar doet z'n auto weg, heeft een nieuwe besteld (een... Opel Astra :S), aangezien er nogal wat aparte opties opzitten komt deze pas in Juni binnen. Ik kan dus wachten met het kopen van de velgen tot Juni, en dat komt perfect uit.

Het zijn trouwens ook erg mooie velgen, en volgens mij vrij zeldzaam.. vrij jong ook nog. Ik ga nog even niet plaatsen wat voor velgen precies, voordat er iemand zo slim wordt om alles af te zoeken naar de verkoper en 50 euro meer te bieden ;)

edwin ss50
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by edwin ss50 »

he kakanox wanneer doen we ons dealtje?
anders geef jij je tel nr even, dan bel ik je wel.
GTI 1.4 8v ---> GTI ... 16v

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

>>> pb :-)

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

kakanox wrote:
Het zijn trouwens ook erg mooie velgen, en volgens mij vrij zeldzaam.. vrij jong ook nog. Ik ga nog even niet plaatsen wat voor velgen precies, voordat er iemand zo slim wordt om alles af te zoeken naar de verkoper en 50 euro meer te bieden ;)

ik heb een bod uitgebracht van 100 euro meer. :twisted:
bedankt voor de goede tip! :)
grapje

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Browny wrote:
kakanox wrote:

grapje

:)

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Even off-topic, sorry daarvoor!

Waaaaaah Kevin, wat is er met je berichten aantal gebeurt? Er staat nu onder je naam dat je nog maar 50 berichten geplaatst hebt... :?

Dat kan toch niet bij zo'n spammer als jij? :wink:

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Anouschka wrote:Even off-topic, sorry daarvoor!

Waaaaaah Kevin, wat is er met je berichten aantal gebeurt? Er staat nu onder je naam dat je nog maar 50 berichten geplaatst hebt... :?

Whaha, idd
Freude am Fahren.

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

Anouschka wrote:Even off-topic, sorry daarvoor!

Dan zijn er denk ik een hele hoop topics met posts van hem verwijderd :?
Of worden die dan niet afgetrokken?

Post Reply