ivm verwarmingsradiator

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Post Reply
freewheeler
AX liefhebber
AX liefhebber

ivm verwarmingsradiator

Post by freewheeler »

Hallo terug van weggeweest!

Ik zit met een probleempje:

Mijn verwarmingsradiator is beginnen lekken, dus ik zeg, ik haal die eruit en steek een recent tweedehandsje in...

Wat blijkt: die zijn uit ??n stuk bij type 2, en in 2 delen bij type 1. Nu heb ik al een vervangingsradiator maar ik krijg de mijne wel losgezet, maar er langs geen kanten uit. Mijn vraag is: moet ik ?cht het dashboard loszetten om deze eruit te halen of is er een eenvoudiger methode?

Ik kan natuurlijk even een type 1 zoeken, maar nu ik al ??n heb gekocht wil ik hem ook gebruiken h?... :wink:

Btw ik heb het circuit ondertussen afgekort, dus ik kan wel rijden maar zonder verwarming...

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Ik heb de oude gewoon afgezaagd, en die dr zo dus uit kunnen halen, heb een nieuw radiatorretje gehaald, 1 met afneembare pijpjes voor een type2.

Met heel veel ellende en gemartel verder zit ie dr wel in nu.

freewheeler
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by freewheeler »

Thx Icebyte

heb de oude er ondertussen ook al vantussen gezaagd, en zal mij ook zo ??n zoeken met afneembare pijpjes, want t was vanmorgen verrekte koud in mijn AX!

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

freewheeler wrote:Thx Icebyte

heb de oude er ondertussen ook al vantussen gezaagd, en zal mij ook zo ??n zoeken met afneembare pijpjes, want t was vanmorgen verrekte koud in mijn AX!

Moet te krijgen zijn bij een automaterialenzaak, de mijne komt bij een citroen sloper vandaan, tis een imitatie, dus geen originele citroen, maar voor iets van 55? was ik klaar, alleen het monteren is echt een ramp, de boutejes zitten precies op plekken dat je dr niet bij kan komen

Post Reply