[OUD] Kevin aka kakanox (AX GT 1.6 8V '90)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

q01z wrote:die saxo bumper ligt hier ook nog steeds dus die heeft hij ook niet meer af in April :roll:

Kevin hou je eens aan je planning :P

huisje gaat voor jongen... da's toch n?t ff wat belangrijker dan m'n auto. De upside: als 't inderdaad doorgaat (nog steeds niet zeker :() heb ik wel een dakterras van 15 m2... dus ruimte zat om te schuren, motorblokken neer te leggen, enz. ;)

Ennuhm.. GT stoelen achterin.. heeft nu geen prioriteit. Zou prachtig zijn, maar dan moet ik dus een los setje chic-stoelen zien te vinden. Turbo... zoals bij een aantal clubleden bekend is is een vriend van me laatst bijna verongelukt met z'n 106 XSi 1.6, hij gaat nu minstens een jaar revalideren tegemoet... en ik doe het dus even iets rustiger aan, auto mag best vlot zijn, ik heb echter geen behoefte in een turbokick ofzo. Maar Geert.. waar was jij afgelopen zondag? Zo'n fanatiekeling als jij had er toch wel moeten zijn vind ik...

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

Joost wrote:
kakanox wrote:De mijne is wel trager, maar het scheelt weinig.. 1.6 is the way to go!

daar krijg ik steeds meer twijfels over 8) sorry Sander

joost heeft volgens mij gewoon een verdomt snelle GT of ik een extreem langzame gti
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

TTF wrote:
Joost wrote:
kakanox wrote:De mijne is wel trager, maar het scheelt weinig.. 1.6 is the way to go!

daar krijg ik steeds meer twijfels over 8) sorry Sander

joost heeft volgens mij gewoon een verdomt snelle GT of ik een extreem langzame gti

ghehe.. en dan te weten dat de mijne volgens Joost sneller is...

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Nou, eerst maar eens wat foto's van de schade..:
Image
Image
Image
Image
Image

En vervolgens wat foto's zoals de AX eruit ziet na een aantal avondjes noeste arbeid: :lol:
Image
Image
Image

helaas voorlopig nog fictie.. maar:

GRAAG JULLIE OORDEEL!

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

tsja.. het blijft dom dat je m niet dichtgedaan hebt he :P
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

q01z wrote:tsja.. het blijft dom dat je m niet dichtgedaan hebt he :P

jaa jaa jaa.. kon er nix aan doen man, schrok van een auto die dus over de vluchtstrook reed.. dook al over de vangrail heen.. daarna dus daardoor niet meer gechecked of ie wel goed dicht was..

maarm.. wat vind je van m'n kleurtjes?

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

Nou jah, tis jammer dat et nog fictie is, maar ziet er wel OK uit ;) Apart kleurtje iig :D
En volgende keer toch gewoon checken of je kap dichtzit hoor. Jammer al dat extra werk...

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Vind 't ook wel apart jah.. ben nog even verder gegaan met fotoshoppen. Als het volgende me op wat voor manier dan ook lukt wordt 't wel heel apart allemaal:

Image

Op zich niet zo'n heel raar beeld.. de wijzigingen:
  • lomp eind verlaagd, schat wel zo'n 12 cm..
  • donkere gele koplampen
  • booskijkers die 'm ook echt B??S doen kijken. precies de andere richting uit dan de gelaste booskijkers die ik overal zag, o.a. afgelopen zondag!

Image

of is ie mooier met een spijltje minder?? doet me plotseling denken aan een 205 GTi!

soon meer!
Last edited by kevin.broke on WedApr13, 2005 11:29:42 PM, edited 4 times in total.

daphne-24
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

foto's

Post by daphne-24 »

nou ik vindt die laatste foto's helemaal goed!!! :D
heb je er nou ook van die gele lampen in zitten? :?:
Dit vraag ik omdat ik dat zo mooi vindt maar mijn mannetje(Remco)
heeft dit zelfde gevoel niet zo.
Maar ik wil ze er ook in hebben helemaal nu ik ze zo zie bij jou
zilvergrijze AX.

Groetjes Daphne-24 :wink:
Wat moet je met een goed gebit,
als er niks te lachen valt!

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Re: foto's

Post by kevin.broke »

daphne-24 wrote:nou ik vindt die laatste foto's helemaal goed!!! :D
heb je er nou ook van die gele lampen in zitten? :?:
Dit vraag ik omdat ik dat zo mooi vindt maar mijn mannetje(Remco)
heeft dit zelfde gevoel niet zo.
Maar ik wil ze er ook in hebben helemaal nu ik ze zo zie bij jou
zilvergrijze AX.

Groetjes Daphne-24 :wink:

Ghehe.. die gele lampen staan inderdaad erg mooi, die mening delen we dan Daphne!! Vind de gelaste booskijkers ook erg stoer, en heel mooi verlaagd...

...alleen jammer dat het fictief is, want ik heb me gisteren eens uitgesloofd met photoshop - dat is het resultaat!

het is overigens wel de bedoeling dat ik gele lampen krijg en dat m'n bumpers/skirts zo'n grijsbruinig kleurtje krijgen. of ik ooit nog zo'n motorkap ga krijgen...? Ik kan zelf niet heel goed lassen en het is sowieso verdomd moeilijk om dat mooi te krijgen volgens mij.. dus ik verwacht van niet! maar je weet 't nooit...

Figuur
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Figuur »

Lijpe shit kakanox, als je zo'n motorkap maakt heb je iets apparts.
Poets je velgen trouwens eens :lol:

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

Et zou idd leuk zijn als je zoiets kon krijgen. Heb je iets aparts. Iets wat haast niemand heeft en ik denk dat er dan wel mensen zullen zijn die je na gaan proberen te doen :)
Alijd leuk als je dan een andere auto ziet die er net zo uitziet als de jouwe. Weet je waar die persoon zijn idee vandaan heeft gehaald ;)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Figuur wrote:Lijpe shit kakanox, als je zo'n motorkap maakt heb je iets apparts.
Poets je velgen trouwens eens :lol:

Velgen zijn gepoetst als 't goed is... maar dan m'n nieuwe! Komen 15" RS2000 velgen op een 4-gaats onderstel onder (zie openingstopic, daar staat een linkje)

Mekkio wrote:Et zou idd leuk zijn als je zoiets kon krijgen. Heb je iets aparts. Iets wat haast niemand heeft en ik denk dat er dan wel mensen zullen zijn die je na gaan proberen te doen :)
Alijd leuk als je dan een andere auto ziet die er net zo uitziet als de jouwe. Weet je waar die persoon zijn idee vandaan heeft gehaald ;)

Hmm, heb liever juist niet dat mensen 't namaken... copyright (C)2005 by Kevin Atkins :lol:

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

kakanoxHmm wrote:, heb liever juist niet dat mensen 't namaken... copyright (C)2005 by Kevin Atkins :lol:

Als ze je nadoen, moet je et alleen maar zien als een compliment. Je hebt iets gemaakt wat leuk is en wat men zelf ook graag wil hebben, maar niet zelf kon bedenken. Is natuurlijk wel jammer dat je dan niet meer de enige bent die er zo uitziet, maar je bent dan wel een "trendzetter" :lol:

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

Hey, d'r is er al eentje met een soortgelijke voorkant als wat jij wilt hebben :( Zie ik net toevallig:

Image

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

Mekkio wrote:Hey, d'r is er al eentje met een soortgelijke voorkant als wat jij wilt hebben :( Zie ik net toevallig:

Image

die is wel wat verder aangepast, zitten lichten in van een civic ofzo.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

haha, aangepast? onherkenbaar bedoel je!! :-D wel stoer, maar ik vind het v??l te opzichtig.

@ Mekkio: Als het goed is is mijn GT-bumper met Full Speed al te koop.

Figuur
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Figuur »

Is dat ding dan een ax? :shock:

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

Browny wrote:die is wel wat verder aangepast, zitten lichten in van een civic ofzo.

Jah, heb et ook niet over de rest van de auto ;) Dat is veeeeeel meer aangepast natuurlijk :D
Bedoelde eigenlijk meer die booskijkers en die grill...

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

mjah, zitten andere koplampen + bumper enzo achter... die van mij blijft v????l minder opvallend, dus toch origineel ;)

Post Reply