Joost wrote:Top dat het over is hij hoort ook te rijden
Inderdaad.. wel raar dat zo'n klein boutje zoveel problemen kan veroorzaken. Het gaat helemaal goed komen met dit karretje heb al helemaal zin in m'n viergaats onderstel...
Joost wrote:
kakanox wrote:Helaas heb ik vandaag een openwaaier gehad.. hele motorkap + ruit aan diggelen... Maarja, volgende keer dus met een nieuwe motorkap enzo
Zuur van je kapje, en van het raam, nu moet er dus echt een nieuwe ruit in begrijp ik. hopen dat je snel een kap vindt het liefst in kleur.
Ik geloof dat dit de 3de is die open gewaaid is bij de club.
Sterkte en veel suc6
Mjah, idd.. de ruit kan ik nog wel eventjes mee rijden zo. Vind dit wel een prima reden om toch maar een motorkap helemaal strak te maken en over te spuiten.. en dan ook meteen het voorscherm, en de sideskirts, en de voorbumper, de spoiler, de tankdop en de type 2 achterbumper.. meteen even roest bijwerken bij de tankdop en de achterklep....
ik word nu ook gedwongen om een andere voorruitenwisser te nemen en dat vind ik echt verschrikkelijk.. Misschien ook maar per ongeluk meteen een viergaatsonderstel eronder en een 1.6 erin?
haha.. die plastic plaat is ook kapot helaas. Denk dat ik dat spul gewoon van m'n rooie afsloop, had eigenlijk alleen de motorkap dus al verkocht.. nou ja, 't gaat wel goed komen. In elk geval een goede reden om eens met de verfspuit aan de gang te gaan zoals je ziet..
net even gebeld voor een 1.6 NFZ uit een 306... ghehe, kerel van de sloperij wist niet wat ie hoorde toen ik zei dat ik dat blok in een AXje wilde takelen, wel grappig
Anouschka wrote:Ga je nou toch wel voor een 1.6 blok?
toch wel zin in ja... 't blijft kriebelen - ben weer flink lekker gemaakt afgelopen zondag! vooral die rode GTI (JZ-SN-42) klonk wel lekker. Volgens mij was die voorzien van een chipje, een spaghetti, open luchtfilter en nog wat andere gein.. maar 110 pk is misschien toch wel leuk...
dus ben me iig weer aan het ori?nteren op de NFx-markt...
Het is ook wel gaaf hoor! Voorlopig vind ik die van mij snel genoeg maar als ik een leuk blokje tegenkom (zoals die jij te koop had voor 300 euries ofzo) dan ben ik denk ik ook wel verkocht!
Anouschka wrote:Het is ook wel gaaf hoor! Voorlopig vind ik die van mij snel genoeg maar als ik een leuk blokje tegenkom (zoals die jij te koop had voor 300 euries ofzo) dan ben ik denk ik ook wel verkocht!
Denk niet dat jij heel veel opschiet met het blokje dat ik te koop had, je hebt toch al een 1.4? >> De mijne is wel trager, maar het scheelt weinig.. 1.6 is the way to go!
Anouschka wrote:Het is ook wel gaaf hoor! Voorlopig vind ik die van mij snel genoeg maar als ik een leuk blokje tegenkom (zoals die jij te koop had voor 300 euries ofzo) dan ben ik denk ik ook wel verkocht!
Denk niet dat jij heel veel opschiet met het blokje dat ik te koop had, je hebt toch al een 1.4? >> De mijne is wel trager, maar het scheelt weinig.. 1.6 is the way to go!
Ik bedoel dat complete ding wat als het goed is van atmozz is geweest. Die was toch erg snel? Ik heb idd al een 1.4 maar mijn vriend zat op het forum te kijken en toen zag ie dat jij dat blok te koop had staan. (Was toen al verkocht hoor!) Hij vond hem helemaal geweldig, waarom heb je niet tegen me gezegd dat dat te koop stond, was het eerste wat ik aan moest horen...
Uhm tja....het geld? Te weinig verstand van de technische dingen? Anywayz, ik had wel het idee dat ie snel was maar valt in de praktijk misschien tegen. Een 1.4 is immers al behoorlijk snel!
kakanox wrote:Denk niet dat jij heel veel opschiet met het blokje dat ik te koop had, je hebt toch al een 1.4? >> De mijne is wel trager, maar het scheelt weinig.. 1.6 is the way to go!
Ik bedoel dat complete ding wat als het goed is van atmozz is geweest. Die was toch erg snel? Ik heb idd al een 1.4 maar mijn vriend zat op het forum te kijken en toen zag ie dat jij dat blok te koop had staan. (Was toen al verkocht hoor!) Hij vond hem helemaal geweldig, waarom heb je niet tegen me gezegd dat dat te koop stond, was het eerste wat ik aan moest horen...
Uhm tja....het geld? Te weinig verstand van de technische dingen? Anywayz, ik had wel het idee dat ie snel was maar valt in de praktijk misschien tegen. Een 1.4 is immers al behoorlijk snel!
Haha.. kan me voorstellen dat ie 'm wel leuk vond, al was dat wel een blok waar nog het een en ander aan moest gebeuren: een spaghetti-spruitstukje, open luchtfilter en chipje zorgt ervoor dat de auto op de snelweg ook wat in te brengen heeft, zo'n verlicht vliegwiel + lange overbrenging zorgt nl. voor een stuk tragere auto op de snelweg!
q01z wrote:Kevin.. hoe dom is het om je kap niet dicht te doen??
heb 'm wel dichtgedaan, hij viel ook helemaal omlaag.. doe dat vrij lomp, van 40-45 cm hoogte laten vallen.. dit keer sloot ie niet goed blijkbaar, vraag me niet waarom
q01z wrote:Kevin.. hoe dom is het om je kap niet dicht te doen??
heb 'm wel dichtgedaan, hij viel ook helemaal omlaag.. doe dat vrij lomp, van 40-45 cm hoogte laten vallen.. dit keer sloot ie niet goed blijkbaar, vraag me niet waarom
moraal van het verhaal altijd even voelen. ik gooi nooit overigens dat kost me koplampjes en booskijkers.
vreemd trouwens die van jouw valt gelijk in het slot als je hem los liet daar irriteerde ik me altijd aan
q01z wrote:Kevin.. hoe dom is het om je kap niet dicht te doen??
heb 'm wel dichtgedaan, hij viel ook helemaal omlaag.. doe dat vrij lomp, van 40-45 cm hoogte laten vallen.. dit keer sloot ie niet goed blijkbaar, vraag me niet waarom
moraal van het verhaal altijd even voelen. ik gooi nooit overigens dat kost me koplampjes en booskijkers.
vreemd trouwens die van jouw valt gelijk in het slot als je hem los liet daar irriteerde ik me altijd aan
ik vond het wel fijn.. denk dat ik er binnenkort een plaatje aanlas en dan een bout erdoorheen draaien