Sorry jongens en meisjes de AX gaat niet mee probleem met de accu moet een nieuwe in en op mijn werk lag er geen meer dus jullie moeten genoegen nemen met een saxo sorry!
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
master-arnie wrote:Mazzelpik, mag met de mooiste AX meerijden
ja joh, verschil moet er zijn h? Maar ik ging liever met me eigen AX hoor.
Ik kan namelijk vandaag een andere rode motorkap ruilen met de mijne.
Alleen dat wordt dus nu niets ondat mijn AXje niet zooow zuinig loopt
dat ik Nieuwegein heen en terug haal op een 1/4 tank
ja joh, verschil moet er zijn h? Maar ik ging liever met me eigen AX hoor. Ik kan namelijk vandaag een andere rode motorkap ruilen met de mijne. Alleen dat wordt dus nu niets ondat mijn AXje niet zooow zuinig loopt dat ik Nieuwegein heen en terug haal op een 1/4 tank
TOT STRAX ALLEMAAL
Het welbekende benzine-probleem De prijzen zijn eigenlijk ook niet normaal meer, stond vd week voor 50 euries te tanken..... Daar gaat me studiefinanciering
ja joh, verschil moet er zijn h? Maar ik ging liever met me eigen AX hoor. Ik kan namelijk vandaag een andere rode motorkap ruilen met de mijne. Alleen dat wordt dus nu niets ondat mijn AXje niet zooow zuinig loopt dat ik Nieuwegein heen en terug haal op een 1/4 tank
TOT STRAX ALLEMAAL
Het welbekende benzine-probleem De prijzen zijn eigenlijk ook niet normaal meer, stond vd week voor 50 euries te tanken..... Daar gaat me studiefinanciering
same here... ik jaag de halve tank er ook wel door heen ..
btw.. ik heb ook spulletjes voor je mee genomen arne
Ik rij ook begin van de middag die kant op, de deelname aan de club wat nieuw leven inblazen.
Een paar vrienden met andere A-types (eend-achtigen) willen het ook wel's zien.
Ik ben weer thuis en eindelijk weer een beetje warm. Was errug leuk om te zien alleen wel ontzettend koud! Foto's zal ik van de week in het fototopic zetten, heb er aardig wat gemaakt
:crybaby: Ik kon helaas niet komen. Had erg veel last van me buik, dus was een komen en gaan van en naar de wc vanmiddag :crybaby:
En ik had er nog wel zo naar uit gekeken...
vond het erg geslaagd.. na de tijd nog met joost en girlfriend en sander naar de rally in almere geweest was ook erg bruut.. en eten smaakte ook goed..
Dit was mijn eerste meeting. Ik ben niet lang kunnen blijven maar ben toch blij dat ik die 185 km heb afgelegd. Ik vond het een leuke ervaring en zal nog wel eens naar nieuwegein komen (maar dan met mijn ax.)