ik heb een probleem ik heb een audio instalatie met versterker in mijn auto liggen, als de radio uitstaat dan fluiten de boxen heerlijk mee op het motortoerental dit is redelijk irritand wat is hieraan te doen?
To do's:
Antenne Done
Spiegel Done
Grote beurd Done
Carter pakking Done
Motorkap
Distributie Done
Remschijfen Done
Koppakking Done
Ashoes Done
idd een vluitend toontje is mestaal een massa probleem...
heb het zelf ook een klein beetje.. maar ja als de muziek hard gaat knipperen de lampen ook mee dus ik zit denk ik zowiezo met een spanings te kort....
TTF: laat je dynamo reviseren + ombouwen naar een 70A model. orig. = 50A en da's een beetje weinig voor een dikke versterker. Dan kan je ook meteen een dieselaccu erin hangen, heb je wat meer stroom om mee te spelen.. mocht ie een keer niet starten, dan heb je over!
mwa ben ik nog niet helemaal achter maar het stinks soms een beetje naar olie in de auto ..
ik heb het blok helemaal schoongemaakt met motorreiniger dus we zullen zien waar die lekt.. ( was trouwens ook wel erg nodig nadat mijn carterontluchtings filter kapot was gegaan aan de bovenkant zodat alles over de inlaat en bak werd geblazen :S )
bij mij stinkt het ook beetje naar olie in de auto als ik hem net heb gestart
maar dat komt omdat ik ook gewoon een los dingetje op mijn karter ontluchting heb zitten en dat komt naar buiten in de buurt van de blower(dat ding wat lucht naar binnen in de auto blaast) daarom ruik je het bij mij misschien is het ook wel bij jou