Rob Eijkenboom aka Bobmans (AX GTI '92)
Moderator: webmasters
Rob Eijkenboom aka Bobmans (AX GTI '92)
Na een paar dagen te hebben rondgeneusd op deze interessante club-site, dacht ik, laat ik mezelf een voorstellen aan iedereen.
Ik Rob, ben 25 jaar en kom uit Sittard (Limburg). Ik ben al een tijdje trotse eigenaar van een AX GTi uit 1992. Ik heb hem gekocht in februari 1999.
Verder ben momenteel(werkzoekende) autoverkoper. Ik heb inmiddels al bij een paar merken gewerkt, maar wat me toch tot nu toe het meeste is bevallen, is Citroën. Ben namelijk van thuis uit Citrofiel.
De door jullie zo gevraagde foto's heb ik. Alleen de vraag van mij of het mogelijk is dat ik die naar iemand kan mailen voor 't plaatsen.
Greetz
Bobmans
Ik Rob, ben 25 jaar en kom uit Sittard (Limburg). Ik ben al een tijdje trotse eigenaar van een AX GTi uit 1992. Ik heb hem gekocht in februari 1999.
Verder ben momenteel(werkzoekende) autoverkoper. Ik heb inmiddels al bij een paar merken gewerkt, maar wat me toch tot nu toe het meeste is bevallen, is Citroën. Ben namelijk van thuis uit Citrofiel.
De door jullie zo gevraagde foto's heb ik. Alleen de vraag van mij of het mogelijk is dat ik die naar iemand kan mailen voor 't plaatsen.
Greetz
Bobmans
hierbij een nette standaard GTI
en dat is 3
en dat is 3
Last edited by q01z on TueApr05, 2005 9:35:30 PM, edited 1 time in total.
-
- AX Spaster Mammer
Bedankt mensen,
Altijd fijn die complimentjes.
Moet er wel bij zeggen dat de foto's alweer een jaartje of 3 oud zijn. En net gemaakt na een grote poetsbeurt.
Niet dat ik zelf dingen veranderd heb, dat hebben andere mensen voor me gedaan. In de tussentijd zijn er(helaas ) nog wat krassen en een deukje (net bij het GTi logo op de rechterzijkant) bij gekomen.
Greetz
Bobmans
Altijd fijn die complimentjes.
Moet er wel bij zeggen dat de foto's alweer een jaartje of 3 oud zijn. En net gemaakt na een grote poetsbeurt.
Niet dat ik zelf dingen veranderd heb, dat hebben andere mensen voor me gedaan. In de tussentijd zijn er(helaas ) nog wat krassen en een deukje (net bij het GTi logo op de rechterzijkant) bij gekomen.
Greetz
Bobmans
-
- AX Spaster Mammer
Ja ik weet 't.
Maar zoals ik al bij het forum van de meeting heb geschreven, ik kan helaas niet. Mijn moeder is dit weekend jarig en daar kan ik echt niet onderuit. :crybaby: Anders was ik echt wel gekomen, ondanks dat 't bijna 2 uur rijden is en me bijna een tank kost. Dat had ik echt wel voor over gehad.
En voor eventuele veranderingen aan mijn auto hoef ik niet naar een meeting te komen, hier op dit forum krijg je genoeg ideeen. Ik begin al langzaam over verlagen en morette's na te denken, nu alleen nog een sponsor
Greetz
Bobmans
Maar zoals ik al bij het forum van de meeting heb geschreven, ik kan helaas niet. Mijn moeder is dit weekend jarig en daar kan ik echt niet onderuit. :crybaby: Anders was ik echt wel gekomen, ondanks dat 't bijna 2 uur rijden is en me bijna een tank kost. Dat had ik echt wel voor over gehad.
En voor eventuele veranderingen aan mijn auto hoef ik niet naar een meeting te komen, hier op dit forum krijg je genoeg ideeen. Ik begin al langzaam over verlagen en morette's na te denken, nu alleen nog een sponsor
Greetz
Bobmans
-
- AX Master
Welkom welkom welkom hier Veel plezier gewenst hier op het forum.
Op jouw GTI mag je best trots zijn, ziet er netjes uit hoor, zo standaard
We zien je graag eens verschijnen op een meeting
Op jouw GTI mag je best trots zijn, ziet er netjes uit hoor, zo standaard
We zien je graag eens verschijnen op een meeting
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
Anouschka wrote:Haha, ik wou net zeggen. Zag net de foto's weer en dacht: Hey die AX was er zondag toch ook? Het kenteken viel me daar op namelijk, bijna hetzelfde als de vorige auto van mijn ouders. Alleen de cijfers verschillen dus vandaar!
Dat maak je vaker mee... >> de mijne = YD-55-BB, de Saxoblauwe GT van Peter = YD-56-BB