He, ik wil jullie ff laten meegenieten van de brute citroens die Van Gompel boven op hun zolder heeft staan.
Je ziet een zo goed als nieuwe ax chiq
nieuwe BX 16V
visa chrono(heel vette bak)
visa GTI
XM v6 cituning met 30000 op de klok
ergens achterin een eend met 13km op de klok
etc.
hmm, was daar afgelopen week nog, motorsteuntje kopen.. was iemand een CX 25 GTi aan het schoonmaken, '88-er, helemaal origineel, leren bekleding.. echt een prachtauto! Die dingen op die foto's moeten ze ook gewoon tentoonstellen en schoonhouden, niet laten verstoffen!
Ik ben ook eens een keer bij van Gompel op zijn zolder geweest. Dit is inmiddels al een jaartje of 7 geleden, en toen stond ook al alles (helaas) onder die laag stof. Inderdaad heel er zonde
Dit is inderdaat een droom showroom voor de citrofiel. Ik kan me wel herinneren dat die XM toen nog te koop stond onder in zijn showroom. Zal hij wel niet hebben kunnen verkopen( de prijs was toen ook enorm).
q01z wrote:ik wil daar een keer 5minuten gratis mogen winkelen
denk alleen datik niet kan kiezen
een GT Chic, paar CX'en, Visa GTi en nog wat andere gein.. moet je toch wel binnen 5 minuten buiten kunnen krijgen? kwestie van met piepende banden uitparkeren, op de handrem buiten parkeren, terugrennen, volgende starten...
Heel vetjes, vraag me eigenlijk af of er zo nog meer mensen zijn die "nieuwe" oude wagens hebben staan Wie nu flink wat geld zou hebben... "Ik heb een nieuwe ax gekocht"