Maar was er wel mee te rijden, raken van de banden of mensen achter in. probleem of geen probleem that's the questionGewoon 1 tandje, was bij mij ongeveer 6cm. Volgens mijn scheelt het nog per auto hoe het uitpakt. Je kan het gewoon opmeten, is sowieso wel slim voor het geval je eventjes kwijt bent hoe het oorspronkelijk zat.
Verlagen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Ik meen me heel vaag te herinneren dat er ergens in het Technisch Handboek staat dat 1 tandje ongeveer 3 cm is, maar misschien verschilt dat ook wel per uitvoering van de AXMarc01 wrote:Gewoon 1 tandje, was bij mij ongeveer 6cm. Volgens mijn scheelt het nog per auto hoe het uitpakt. Je kan het gewoon opmeten, is sowieso wel slim voor het geval je eventjes kwijt bent hoe het oorspronkelijk zat.
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
Waar heb je dat dan gevonden?TjizZzuH wrote:Ik meen me heel vaag te herinneren dat er ergens in het Technisch Handboek staat dat 1 tandje ongeveer 3 cm is, maar misschien verschilt dat ook wel per uitvoering van de AXMarc01 wrote:Gewoon 1 tandje, was bij mij ongeveer 6cm. Volgens mijn scheelt het nog per auto hoe het uitpakt. Je kan het gewoon opmeten, is sowieso wel slim voor het geval je eventjes kwijt bent hoe het oorspronkelijk zat.
Als ik zoek op 'torsieas' of verlagen kan ik niks vinden in de ATH
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
HELPPPPP
vandaag bezig geweest met verlagen van mn GT.. (achteras)
maar het lukte niet
wel alle boutjes los gekregen, dat lukte wel.. maar ik krijg die torsiestaaf er niet uit! zelfs een 10.9bout kapot getrokken
?
hoe krijg je die er nou uit? in de handleiding staat wel uitleg, maar op die manier lukte het niet.. en de manier van 205gti.com werkte ook niet
? kan wel heel veel kracht zetten, maar die torsiestaaf beweegt niks!
HELPPPP
vandaag bezig geweest met verlagen van mn GT.. (achteras)
maar het lukte niet
hoe krijg je die er nou uit? in de handleiding staat wel uitleg, maar op die manier lukte het niet.. en de manier van 205gti.com werkte ook niet
HELPPPP
heeeeel veeeeeeeel kruipolie en blijven proberen.... op het geheel rossen met een hamer, de twee metalen zijn met elkaar gaan "werken",en dus moet je ze los van elkaar krijgen.
Heb ik nog een vraag ontopic:
Die van mij is met die standaard rode verlagings veren +/- 4cm verlaagd(voor). Originele schokdempers nog.
Maar door een bocht met hoge snelheid en de banden lopen tegen de skirts
. 195/50/15. Binnenkort komt er 45 op, en dan wil ik em nog verder laten zakken... met goede schokdempers erbij zodat ie een stuk stijver moet worden....
Wie heeft er tips... welke veren met schokdemper geven een mooi resultaat zonder aanlopen(en een beetje schappelijke prijs/name your options)??
Heb ik nog een vraag ontopic:
Die van mij is met die standaard rode verlagings veren +/- 4cm verlaagd(voor). Originele schokdempers nog.
Maar door een bocht met hoge snelheid en de banden lopen tegen de skirts
Wie heeft er tips... welke veren met schokdemper geven een mooi resultaat zonder aanlopen(en een beetje schappelijke prijs/name your options)??
Ax is back