benzinepompen

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin

benzinepompen

Post by q01z »

nu verwacht iedereen dat ik ga schelden op de te hoge prijzen..
maar neej

zaterdagnacht ging ik ff tanken.. en tijdens het tanken echt overal benzine, behalve in mn auto [neej was niet dronken, stoned misschien.. ] echt super lekken.. dus ik gelijk denken dat het door mij kwam aangezien ik vd week een nieuwe vulbuis gemonteerd heb..

ik vandaag controleren, nix te zien.. gaan tanken.. eerste slang, ja hoor lekken.. als een gek weer.. maar iks napte het niet.. edus ik naar een andere slang.. daar proberen.. en NIX ja eerst een beetje.. mmaar het zat m dus duidelijk in de slang!!

ik mo et nu trouwens de vulmond wel anders houden.. anders slaat het geheel af.. maar het werkt verder wel goed.. en ik kan m nu ook weer afsluiten :) [ook welleens handig?]

maargoed, ik heb dus zaterdag 13L getankt.. en daarvan is denk 5L in mn tank beland.. beetje naaierig.. en vanmiddag dus weer..

maar het is een volledig onbemande pomp.. dus ik heb gewoon pech :( of ik moet echt moeilijk gaan doen..

vuurtje iemand?
Image

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eriks »

moeilijk gaan doen natuurlijk! Niet alleen voor jezelf, maar het lijkt me ook best gevaarlijkt, dus misschien redt je er wel levens mee! :D Held! :lol:

Nummer staat altijd op de pomp genoteerd.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ik had geen zin om te bellen en al helemaal niet om een held te zijn :D

mn moeder gaat morgen langs, dan zijn er wel mensen aanwezig en zij kent de eigenaar.. maar vanavond zit ik weer in Eindhoven..
Image

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Re: benzinepompen

Post by Eriks »

q01z wrote:nu verwacht iedereen dat ik ga schelden op de te hoge prijzen.. maar neej

Ik wel! Klotezooi, ik moet weer!

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Ik gister getankt. Belachelijke prijzen weer zeg! Maar goed ik heb het zelf nog een heel stukje duurder gemaakt..... :wink:

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

Anouschka wrote:Ik gister getankt. Belachelijke prijzen weer zeg! Maar goed ik heb het zelf nog een heel stukje duurder gemaakt..... :wink:

Inderdaad, vandaag ook even getankt, 10euro voor 10 liter :evil:

Om van de schrik te bekomen maar snel even 20 liter zonnebloemolie (? 59cent) achteraan gegoten. :twisted:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

RichardRR
prof AX driver
prof AX driver

Post by RichardRR »

ik loop nou voor 1.39 de liter te tanken(98) gjezus... twordt tijd om zuiniger te gaan rijden
Ax is back

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

1,09 per liter in Duitsland

kl*te is dat ik tegenwoordig meer in mn Volvo zit dan de AX, en de Volvo lust wel 'n slokje...het beestje rijdt 1 op 9. Maar heb me al voorgenomen dat zodra me stage en vakantiewerk erop zitten de Volvo verkocht gaat worden en ik dan voor een AX GT ga. Ik miste het AX-gevoel toch te veel :D

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

94 centjes per litertje euro 95 hier in ?sterreich :shock:

De literteller gaat dus harder dan de teller van de euries :wink: en dan hoef ik mn handjes nog niet eens vuil te maken want die mooie dame bij het tankstation doet hem mooi tot het randje vol.

Tiet veur ut nije riede :P 8)

(PS: denk dat een hoop mensen nu redelijk aangedaan en frustie achter de comp dit berichtje lezen :x )

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TjizZzuH »

bokkie wrote:94 centjes per litertje euro 95 hier in ?sterreich :shock:

De literteller gaat dus harder dan de teller van de euries :wink: en dan hoef ik mn handjes nog niet eens vuil te maken want die mooie dame bij het tankstation doet hem mooi tot het randje vol.

Tiet veur ut nije riede :P 8)

(PS: denk dat een hoop mensen nu redelijk aangedaan en frustie achter de comp dit berichtje lezen :x )

wacht maar tot je straks (kweet nie wanneer) weer in Nederland bent :twisted: :twisted: :twisted:

Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

Als het aan mij ligt dan maak ik mn school af in het kikkerlandje en zeg het daarna voorgoed vaarwel :wave

Maarja, dat zullen wel over een jaartje nog eens bekijken. Eerst maar es zien of we het voor elkaar krijgen voor school ze slagen (okal een opgave op zich :P ).

jaap1980
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by jaap1980 »

benzine in Luxemburg: ? 0,83 per liter :shock: kijk das pas genieten aan de pomp :lol:
Ik wilde nog iets aardigs zeggen maar had al op ok gedrukt

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

jaap1980 wrote:benzine in Luxemburg: ? 0,83 per liter :shock: kijk das pas genieten aan de pomp :lol:

Zo duur is de diesel hier. Kun je nagaan wat de diesel daar kost.....

Ik moet ook wat zuinigers, die GT lust wel een slokje :roll:
Freude am Fahren.

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

geloof dat diesel ongeveer tegen de euro aanloopt in Nederland toch??? of heb ik dat gedroomd (in de vorm van een nachtmerrie dan uiteraard :P )?

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

bokkie wrote:geloof dat diesel ongeveer tegen de euro aanloopt in Nederland toch??? of heb ik dat gedroomd (in de vorm van een nachtmerrie dan uiteraard :P )?

Zit hier in het dorp op 94,8 op et moment, en dat is toch wel 1 vd goedkopere pompen hier in de buurt, het was goedkoper, maar ook hier wordt et duurder, maar het scheelt alsnog een dikke 30 cent met een litertje euro, dus voorlopig is het nog wel lekker om te dieselen met een AX :D

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Ga dan ook 98 rijden ?1.32 ow das per liter :shock:
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TjizZzuH »

Vandaag gaat de prijs voor Euro 95 (en 98 denk ik ook) met 1,5 ct omhoog!!! (redelijk betrouwbare bron)

Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

IceByte wrote:
bokkie wrote:geloof dat diesel ongeveer tegen de euro aanloopt in Nederland toch??? of heb ik dat gedroomd (in de vorm van een nachtmerrie dan uiteraard :P )?

Zit hier in het dorp op 94,8 op et moment, en dat is toch wel 1 vd goedkopere pompen hier in de buurt, het was goedkoper, maar ook hier wordt et duurder, maar het scheelt alsnog een dikke 30 cent met een litertje euro, dus voorlopig is het nog wel lekker om te dieselen met een AX :D

Precies en de zuinigheid van de diesel hebben we het dan nog niet eens over. Ik haal met gemak 1:20/21 en dat op ppo.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

tja, die Chinezen (en andere Aziaten) gaan ook steeds meer olieproducten gebruiken en dat merken wij westerlingen wel in de portomonnee.

Het zal hier dadelijk ok wel duurder worden (kwestie van geduld), maar gelukkig zijn ze hier nie zo joef om er ontiegelijk veel belasting op te gooien.

Kheb eigenlijk geen idee wat mijn AX'je op een litertje doet :oops: , nog nooit naar gekeken. Geloof drie tankjes op 1200 km (en dan had ik op het einde nog een klein beetje over).

Post Reply