Ik heb een probleem en maak me vreselijk zenuwachtig...
M'n kachelradiateur was al een tijdje lek, en die is gister eindelijk vervangen (bij Citroen dealer)
Toen ik naar huis reed, ging mijn koelvloeistoflampje branden, ik dacht dat het net als vorige keer na het vervangen van mijn thermostaat, een luchtbel was( ivm ontluchten), dus gewoon naar huis gereden.
Eenmaal thuis, af laten koelen, en later gekeken, was m'n koelvloeistof reservoir helemaal leeg ! Nieuwe bijgevuld, later weer mee gaan rijden, en weer helemaal leeg !
Garage gebeld, ze zijn hem nu vanmorgen bij m'n werk komen ophalen. (goede service overigens) en als het goed brengen ze hem vanmiddag weer terug.
Verstandelijk denk ik dat het een fout bij de reparatie is geweest, en dat er ergens iets los zit ofzo. maar van de andere kant, iemand opperde een lekke koppakking, maar dat kan toch niet van het ene op andere moment ontstaan, pal na vervangen van radiateur ???
Ik ben nu dus onwijs bang dat koppakking lek is, want ben blut, en auto heeft inmiddels meer gekost dan ie waard is.

Nog even verdere info: na het bellen van de garage gister koelvloeistof tank weer gevuld, na 2 uur gaan kijken, was ie weer voor de helft leeg, en geen vocht onder de auto te vinden. Overal gevoeld maar niets. Vanmorgen weer vol gegooid, naar m'n werk gereden, en bij aankomst op het werk (10 km) was ie nog vol !!! Vreemd!!!!!!!!!!!
Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn, toch de koppakking of is het waarschijnlijker dat ze bij de garage een of ander moertje niet goed hebben vastgedraaid ?
Graag tips, voordat ik straks door de garage wordt teruggebeld !
(straks spelden ze me iets op de mouw....)
Alvast bedankt !