Ik heb er een hekel aan al er bij rontondes getreuzeld wordt,.. helaas had ik er gisteren weer 1 voor me die geen haast had.........
Ik d8 hem ff op te gaan jagen door te gaan bumperkleven en opeens trapte hij vol op zijn rem.........en nu lig heel mijn neus aan barrels Reparerenn is helaas niet meer mogelijk.
Tja...om eerlijk te zijn vind ik wel dat ie een beetje gelijk had sorry...ik heb er zelf ookk een hekel aan als mensen treuzelen, maar ik heb een nog grotere hekel aan bumperkleven...
Tis wel zonde van je AX natuurlijk
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
Ik heb ook altijd een hekel aan mensen die treuzelen.
En bumberklevers heb ik geen hekel aan, doe het zelf ook vaak...
Het is gewoon ff aan de kant gaan en dan erlangs laten en dan kan je weer naar links...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
bumperkleven is kl*te -----> Oplossing tegen bumper klevers ----> ruiten sproeiers hoog zetten zodat ze over de auto heen spuiten krijgt diegene het op zn voorruit schriktie hard
EverLiven_Almere wrote:bumperkleven is kl*te -----> Oplossing tegen bumper klevers ----> ruiten sproeiers hoog zetten zodat ze over de auto heen spuiten krijgt diegene het op zn voorruit schriktie hard
Van een rooie Ford Sierra GT van een maat van mij. Op vakantie. Was vrij kl*te want toen moest tie afgevoerd worden en kwamen we pas na 32 uur in kroatie aan.
das balen, zo'n debiel voor je! Hier in woerden rijden ze ook rond, ik haal ze wel eens in over de rotonde, over het ophooggedeelte zeg maar middenop. Wat zonde van alle tijd die je in de bumper heb zitten!
Je hebt wel weer een punt Erik, welkom ook weer trouwens, long time not seen Die mooie SAXO-voorbumper aan stront zou wel errug zonde zijn...
Ik hoop iig voor Aad dat het een 1 april-grap voor hem is...
Ik had vroeger in mijn peugeot 405 dubbele mistachterlichten, was echt ideaal tgen bumperklevers Vervolgens kwamen ze even later wel met een kwaad hoofd en de zogenaamde vinger voorbij scheuren en lag ik onder mijn dashboard te brullen van het lachen
Ik wilde nog iets aardigs zeggen maar had al op ok gedrukt
jaap1980 wrote:Ik had vroeger in mijn peugeot 405 dubbele mistachterlichten, was echt ideaal tgen bumperklevers Vervolgens kwamen ze even later wel met een kwaad hoofd en de zogenaamde vinger voorbij scheuren en lag ik onder mijn dashboard te brullen van het lachen
Hahahaha, das zeker een goeie Maar het zou zeker zonde zijn als de bumper idd naar z'n grootje is.
Moet wel zeggen dat ik zelf ook een hekel heb aan bumperklevers. In de meeste gevallen ga ik zelfs nog expres langzamer rijden dan ik al deed.
Mensen die langzaam rijden, zijn ook zeker niet de leukste weggebruikers, maar vind ik minder erg als bumperklevers.
Mekkio wrote:...In de meeste gevallen ga ik zelfs nog expres langzamer rijden dan ik al deed...
Dat doe ik vaak ook...
Laatst reed er een Golf II bijna in mn (achter)bumper. Komen we bij een stuk weg waar je sinds kort nog maar 60 mag, maar waar ik altijd 80+ doorrijd...behalve toen dus keurig 60 gereden, tot die Golf me voorbij kwam...toen er achteraan en weer 80+ rijden
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
vast 1 april. In die grapjes trap ik niet meer. Vorig jaar d8 ik een AX GTI te kopen..... Nog bedankt Sgurk! Heb er nog nachtmerries over
Ik heb van die witte achterlichten uit Engeland. Daar zit het mistlicht en achteruitrijlicht omgedraaid. Dus als ik hem in zijn achteruit zet gaat mijn mistlicht branden of als ik mijn mistachterlicht knopje indruk gaat mijn achteruitrijlicht branden. Dat werkt ook ideaal voor bumperklevers ookal zitten die ZELDEN achter mij
Nou ben ik dus ook benieuwd of het een 1 april grap is. Hoop het wel, want zou zonde zijn van die bumper. Bumperkleven is zwaar irritant, ik ga ook altijd keurig de snelheid rijden als iemand dat bij mij doet. En dan zien dat die bumperklever steeds geirriteerder wordt, GEWELDIG