Bedankt voor de positieve reacties !
Foto's van het interieur volgen nog en under the hood ook, dit zal wel niet de komende dagen zijn aangezien we de auto nog moeten leren kennen (volgende zondag is namelijk de eerste wedstrijd). Voor ons is de ax nieuw aangezien we vorig seizoen nog met een old mini reden. Ik heb wel wat ervaring met een 106 & 205 dus dat is toch al familie
Wat er veranderd is: (ff denken)
-Interieur bijna volledig gestript (alsook dat tectyl gedoe

dat is dus een heel gewicht als je het in een emmer doet)
-Kuipzetel,onderstel en alcantara sportstuur van omp.
-Rolkooi fia gekeurd van omp, gebout en afgelast.
-Ophanging ook van omp regelbaar voor en achter in combinatie met 40mm h&r veren.
-Stabilisatorstang vooraan onder+boven van omp.
-Omp koppelingsset
(nu ik zo kijk ga ik aandelen nemen bij omp

)
-Bossi sportuitlaat en katloos.
-Ferrodo remblokjes
-13" alu's met michelin slicks (formule renault cup)
-Dikkere torsiestaaf
-k&n luchtfilter (in originele behuizing is verplicht)
-Snelsluitingen kofferklep
-En nog wat dingen die we hier niet gaan zeggen

(ja het is en blijft en competitie h?)
Wat de komende weken nog gaat gebeuren is vooral motorisch:
-Chippie van onze technische man op het forum.
-Polyurethane bussen
-Nokkenas (xxx?) (weeral voor competitie redenen h?)
-Nog wat hiflow spulletjes xxx
-Kop vlakken en andere kopdichting
-Vliegwiel aanpassen
-Versnellingsbak xxx
En nog wat spulletjes van onze vrienden in Engeland maar ook hier xxx
greeeeeeeeetzzzz