Aangehouden

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Anouschka
AX Master
AX Master

Aangehouden

Post by Anouschka »

Aaargh ik heb nog nooit zo duur getankt! Ging net dus ff naar de Esso om te tanken. Klaar met tanken en auto gestart om weg te rijden. Nou heb ik dus neon onder mijn auto en 9 van de 10x springt die automatisch aan als ik mijn auto start. Braaf als ik ben :wink: zet ik dan altijd gelijk weer uit, helemaal als ik gewoon op de openbare weg ben, bij ons in de straat heb ik het af en toe wel aan. Nou die neon heeft hooguit 3 seconden aangestaan. Ik rij naar huis, heb nog geen 100 meter gereden of er zit een politie auto achter me. Niks aan de hand......totdat het bordje Stop Politie aanging. Ik d8 dat ze me aan hielden omdat ik mijn gordel niet om had. Bij de rotonde rechtsaf gegaan en geparkeerd. Stappen die zielige mannetjes uit hoor. Ja, de reden dat we je aanhouden is dat je blauwe verlichting onder je auto voert. Bijdehand als ik ben vraag ik: Hoe hebben jullie dat zo snel gezien, heb hem gelijk uitgezet voor ik wegreed. Nou blablabla weet ik veel maar ze hadden het blijkbaar gezien :?

En daar gingen ze me fijn een bekeuring voor geven. Zit die ene kwal, echt zo'n broekje nog, zwaar minderwaardig te doen over mijn AX. Ooooow het is een citroentje. Nee die golf van hem was lekker! Ja je mag mij bekeuren, maar van mijn auto blijf je af. Gaat ie mijn kenteken spellen (GV-JJ-62) begint ie zo: GOLF VOLVO en wat ie met die 2x J deed weet ik niet meer wat ik liep te krijsen NEEEEEE geen Golf! Hij voelde zich heel wat in ieder geval. Gaat die kneus aan me vragen of dat niet stuk gaat als je over drempels rijdt (volgens mij vond ie het stiekum errug leuk, anders vraag je niet zoveel) DENK NA SUKKEL! Zo laag zit die neon nou ook weer niet. In ieder geval ben ik 65 euries armer en kreeg ik het advies om de neon eraf te halen omdat het dus niet mocht. (Goh je meent het!)

Maja.........IRRITANT!

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Ow ja.........ik heb wel 1 ding geleerd vandaag. Dat ik ook met die gigantische sticker op mijn achterruit, het bordje STOP POLITIE nog kon zien :wink:

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

tijd om een bazooka aan te schaffen!
ik schiet wel (speel teveel GTA2)

wat een eikels
Image

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Als ik er nou nog echt mee reed! Maar ja, ze hadden zeker hun aantallen voor deze maand nog niet gehaald, laatste dag van de maand he :wink:

AX_Powah
AX Master
AX Master

Post by AX_Powah »

valt nog mee! ik ken mensen die veel meer moesten dokken voor neon voeren en alles eronderuit en in beslag genomen...

T blijft zonde vt geld maar je weet goed dat t nie mag!
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Wolfje
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Wolfje »

Dat zijn streken! :evil:
I don't like my AX,I love it!!!

Cees
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Cees »

De heren voelden zich aangetast in hun alleenrecht .Blauwe verlichting :roll:
ER IS WEER EEN Image. C 1

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

das het risico tegenwoordig, ze bekeuren voor alles waar ze maar voor kunnen bekeuren. ik moet zelf echt onder de motorkap kruipen om de neon aan te zetten, dus dat kan gelukkig niet per ongeluk.

wel rot voor je...

ik las trouwens op flitsservice ook nog een stukje over geblindeerde ramen.....de voorste zijruiten mag helemaal niet meer, is een rechterlijke uitspraak over geweest. De kosten als je wel aangehouden word? ?95,-
Image

Saxo.VTS.16v
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Saxo.VTS.16v »

peter wrote:ik las trouwens op flitsservice ook nog een stukje over geblindeerde ramen.....de voorste zijruiten mag helemaal niet meer, is een rechterlijke uitspraak over geweest. De kosten als je wel aangehouden word? ?95,-

Dat klopt ja. de voorste zijruiten en voorruit mogen niet meer getint zijn of onnodige voorwerpen (bv een niet doorzichtige zonneband) er op geplakt hebben.

Tja dat van die Neon is natuurlijk lullig maar het is al jaren bekend dat je het niet eens onder je auto mag hebben. Als je weet dat iets niet mag en je doet het toch moet je ook de consequenties dragen. Ennuh, geen gordel dragen... :wall
Voorzitter Saxo 16V Club & Club C2 Sportive
Saxo 1.6i 16v '00
Saxo 1.6i 16v '03
Saxo 1.5 D X '97
AX 1.1i Volcane '94

citrovts
AX driver
AX driver

Post by citrovts »

valt nog mee ik ben aangehouden omdat mijn ouders van die spinner wieldoppen op hun auto hebben :roll:

ze zei (een wijf) dat ze uit staken en gevaarlijk waren :shock: man het is plastic die kerel die er bij was vond ze wel leuk die zat er stiekem aan te draaien :lol:

maar goed ze ging het uitzoeken op bureau of het mocht of niet :evil: nou zeg ga liever boeven vangen.

heb geen bekeuring gehad gelukkig maar anders is hij toch voor mijn ouders :wink:

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

citrovts wrote:valt nog mee ik ben aangehouden omdat mijn ouders van die spinner wieldoppen op hun auto hebben :roll:

ze zei (een wijf) dat ze uit staken en gevaarlijk waren :shock: man het is plastic die kerel die er bij was vond ze wel leuk die zat er stiekem aan te draaien :lol:

maar goed ze ging het uitzoeken op bureau of het mocht of niet :evil: nou zeg ga liever boeven vangen.

heb geen bekeuring gehad gelukkig maar anders is hij toch voor mijn ouders :wink:

Naar de winkel toe zou ik zeggen...

Staat toch niet bij dat het alleen voor showgebruik is?

Volgens mij zo legaal als maar kan op de weg hoor...

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

peter wrote:ik las trouwens op flitsservice ook nog een stukje over geblindeerde ramen.....de voorste zijruiten mag helemaal niet meer, is een rechterlijke uitspraak over geweest. De kosten als je wel aangehouden word? ?95,-

Wat bedoel je pcies met "voorste zijruiten"? Toch niet de ramen van de bestuurder en passagier he? :?

Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Joris »

Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

Maar dat slaat toch nergens op? Weet je wel hoeveel auto's er dan bekeurd kunnen worden omdat ze geblindeerde ramen hebben? :shock:

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

jup.. en dat gebeurt ook .. ken veel mensen die al een waarschuwing hebben gehad.. dus tja.. veel suc6 met krabben.. :S
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Mekkio »

Kijk, als je er folie op hebt gedaan... tot daar nog aan toe. Maar je kunt geblindeerde ramen gewoon doodleuk in de winkel kopen, bij wijze van spreken. Koop je ze, krijg je er een boete voor :evil:

gertjuh
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by gertjuh »

Ja en bijvoorbeeld mercedes dan? Die heeft met de avandgarde uitvoering blauw getinte ruiten, rondom nog wel.... Alleen voor niet.

Maare wel een kutstreek hoor van die neon, ik had het ook op mijn oude auto zitten en nog nooit aangehouden en ik had het vrijwel altijd wel aan.

Ik ben laatst ook weer aangehouden voor 0-10 km te hard, gaat ik in discussie omdat ik een hekel aan die lui heb, gaan ze gelijk alles controleren. :? Ze konden alleen niks vinden. Gelijk gezegt: JAMMER HE:P

Mzzllss
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !

Saxo.VTS.16v
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Saxo.VTS.16v »

Mekkio wrote:Kijk, als je er folie op hebt gedaan... tot daar nog aan toe. Maar je kunt geblindeerde ramen gewoon doodleuk in de winkel kopen, bij wijze van spreken. Koop je ze, krijg je er een boete voor :evil:

Dat je iets kunt kopen wil niet zeggen dat het legaal is.
Voorzitter Saxo 16V Club & Club C2 Sportive
Saxo 1.6i 16v '00
Saxo 1.6i 16v '03
Saxo 1.5 D X '97
AX 1.1i Volcane '94

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

Das echt kl*te van die neon, ze hadden dus weer niks beters te doen :evil:

Ik heb maar een mail gestuurd naar de politie om te vragen hoe dat nu zit met dat tinten, omdat er genoeg auto's zijn die het vanuit de fabriek al hebben.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

bad_my84 wrote:Das echt kl*te van die neon, ze hadden dus weer niks beters te doen :evil:

Ik heb maar een mail gestuurd naar de politie om te vragen hoe dat nu zit met dat tinten, omdat er genoeg auto's zijn die het vanuit de fabriek al hebben.

heb idd ook een auto gehad waar het standaard opzat op de voorzijruiten en achterzijruiten. Was wel grijs kenteken maar toch.

Post Reply