Homologatiefiche ax gti.
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
Homologatiefiche ax gti.
Is er iemand die me (kopies van) de homologatiefiche kan bezorgen van een ax gti? Naar het schijnt heb ik deze nodig voor de rally/race sport.
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
Ik rijd slalom in de vas en ik weet van vorig seizoen (toen ik met een old mini reed) dat zulke homologatiefiches soms van pas kunnen komen (als er een klacht wordt neergelegd over een carburator bvb)
Rijd jij rally of rallysprint?
Onze ax is nu bijna klaar voor het aankomende slalomseizoen (zo 10 april is de eerste in Oostende)
Ook ben ik een rallysprint aan het klaarmaken voor volgend jaar, een peugeot 205 maar ben nog aan het nadenken over het blok dat erin gaat komen, liefst en rallye (dubbele carb) want met de gti (1600/1900) zit je dadelijk hoger en tussen de saxo's enzo.
Seg kan jij me dan even zeggen hoe het zit met rijtaks enzo? met onze slalom is het op een gesloten parcours zoals circuit en moet je dus geen papieren hebben of de wagen inschrijven. Maar in de sprint en in de rally kom je op openbare weg en nu vroeg ik me af of je dan gewoon verkeersbelasting betaald voor een gans jaar zoals gewone wagens.
Rijd jij rally of rallysprint?
Onze ax is nu bijna klaar voor het aankomende slalomseizoen (zo 10 april is de eerste in Oostende)
Ook ben ik een rallysprint aan het klaarmaken voor volgend jaar, een peugeot 205 maar ben nog aan het nadenken over het blok dat erin gaat komen, liefst en rallye (dubbele carb) want met de gti (1600/1900) zit je dadelijk hoger en tussen de saxo's enzo.
Seg kan jij me dan even zeggen hoe het zit met rijtaks enzo? met onze slalom is het op een gesloten parcours zoals circuit en moet je dus geen papieren hebben of de wagen inschrijven. Maar in de sprint en in de rally kom je op openbare weg en nu vroeg ik me af of je dan gewoon verkeersbelasting betaald voor een gans jaar zoals gewone wagens.
-
- AX liefhebber
-
- Technische Man
Die moet ik nog hebben, zowel van de groep N als de groep A. Ik zal van de week eens in mijn archief gaan zoeken. Het zijn natuurlijk wel oudere versies ! Dus niet met de laatst toegestane veranderingen.
Wil je een fiche met de allerlaatste homologaties moet je ze toch bij de RACB bestellen.
Ik meld me weer als ik ze gevonden heb.
groet Leon
Wil je een fiche met de allerlaatste homologaties moet je ze toch bij de RACB bestellen.
Ik meld me weer als ik ze gevonden heb.
groet Leon
-
- AX liefhebber