nieuwe banden erop laten zetten bij de kwikfit. Leuk bij de 110 kmh trillde mn vullingen uit mn tanden. Vandaag opnieuw laten balanceren door euromaster en wat bleek. Sommige wielen hadden ze beter niet kunnen balanceren bij de kwikfit dan waren ze stabieler geweest. Wat een ballentent
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ze hebben een keer geprobeerd mij te naaien bij de Kwik-Flut en dat was tevens de laatste keer dat ik daar geweest ben! Ik zie regelmatig klaagtopics over de KF opduiken op diverse fora die ik bezoek en toch blijven mensen daar naar toe gaan Ikke niet snappuh, Tis ook niet dat ze goedkoop zijn of zo
Ik wilde nog iets aardigs zeggen maar had al op ok gedrukt
hmz ze scanderen anders wel in hun reklames dat klanttevredenheid het aller belangrijkst is. Ik zou het toch proberen. (flink stennis maken en dan vooral waneer de zaak vol klanten staat )
Kakelbont wrote:hmz ze scanderen anders wel in hun reklames dat klanttevredenheid het aller belangrijkst is. Ik zou het toch proberen. (flink stennis maken en dan vooral waneer de zaak vol klanten staat )
En dat is wanneer
Goedkoop zijn ze trouwens wel.
Bij de Kwikfit verzinnen ze van tevoren al wat er allemaal aan je auto vervangen moet worden! En dat voordat ze je auto uberhaupt gezien hebben, stelletje eikels. Goedkoop zijn ze zeker niet....
Kakelbont wrote:hmz ze scanderen anders wel in hun reklames dat klanttevredenheid het aller belangrijkst is. Ik zou het toch proberen. (flink stennis maken en dan vooral waneer de zaak vol klanten staat )
en vriend van mij die werkt er .. en die komt altijd met vrij goede banden thuis.. met soms wel 3 mm profiel .. en die komen dus uit het banden hok..... :S vrij raar maar wel handig voor mij ... hehe
en kwa prijzen .. :S blokken + schijven voor de cabrio kost volgens hun 400 inclusief montage.. :S
nou ik heb ze voor 100 euro.. dan hou ik nog 300 euro over voor montage..
en sander.. misschien hebben ze de velgen wel helemaal niet uitgebalanceert... veel bedrijven hebben niet zo;n apparaat waar je naafloze velgen mee kan uitbalanceren ..
Stond erbij en keek ernaar. Das het stomme. En dat apparaat gaf nog aan dat het goed was ook Maja ben nu weer helemaal blij want hij trilt niet meer :D:D
Ook zoiets op 1 velg 5 loodjes. Dan deugt er toch iets niet
Sander wrote:Ook zoiets op 1 velg 5 loodjes. Dan deugt er toch iets niet
idd dan klopt er idd iets niet
ik heb het zelf ook moeten doen maar als je band na ieder loodje nog steeds uit ballans is moet je weer die band loshalen en een halve slag draaien op de velg en jah das weer extra werk...
Gratis geld verdienen met emails of met een quize ?? kijk dan hier