Velgenreiniger

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

citro-power
AX Master
AX Master

Post by citro-power »

Ja, dat klopt. Maar ik heb nog nooit problemen gehad.
Na het poetsen moet je er toch altijd even rekening mee houden dat je remmen in het begin wat minder remmen.

AX_Powah
AX Master
AX Master

Post by AX_Powah »

Ik gebruik DUSTY. Een ontvetter die ons mam haalt bij de WIBRA :) Geel spul en moet je eigenlijk verdunnen met water maar als je dat niet doet zijn je velgen in mum van tijd schoon en tis nie agressief op je lak 8)
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

saxo100
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by saxo100 »

Allesreiniger van de ALDI. Beetje in een plantenspuit. Er op spuiten. Effe in laten weken en daarna afspoelen met warm water.

Werkt prima en goedkoper kan het niet.

Weetjewel
AX liefhebber
AX liefhebber

Gewoon met de boormachine ....

Post by Weetjewel »

Gewoon de w.c. borstel ff aanpassen in de boormachine (niet te hoog toerental en ff van de klopstand afzetten) gewoon met een autoshampootje of wat water met reiniger naar keuze .... werkt perfect..

Groetjes,

Dennis

p.s. bedank me vader maar voor het idee ..
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

gelukkig heb ik een complete set echte borsteltjes/polijstschijven voor op de boormachine :roll:

alhoewel dit vast ook wel werkt :lol:
Image

arnaud
AX driver
AX driver

Post by arnaud »

ik zie "weetjewel" al op zijn knietjes naast de ax met een wc borstel in boormachine klaar om al het kwaadaardige vuil te bestrijden.. :lol:

Weetjewel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Weetjewel »

arnaud wrote:ik zie "weetjewel" al op zijn knietjes naast de AX met een wc borstel in boormachine klaar om al het kwaadaardige vuil te bestrijden.. :lol:

je vergeet de roze plastichandschoentjes van de zorbo
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....

Post Reply