Hoe waterpomp los te krijgen help
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Hoe waterpomp los te krijgen help
Ik ben dus vandaag begonnen met het vervangen van mijn distributie, spanrol, waterpomp, remschijven, carterpakking enz. Nou heb ik dus alle berschermkappen verwijderd, de distributieriem eraf gehaald, de spanrol verwijderd maar nu krijg ik de waterpomp niet los, ik heb het kleine boutje voor (waar ook de spanrol zit al los) Nou zit er geloof ik aan de zijkant van de waterpomp een grote bout die je met een sleutel 16 los moet draaien vreemde maat trouwens hierin zit dus absoluut geen beweging, en ik heb verder ook geen 2 de bout gevonden terwijl die er naar mijn idee wel zou moeten zijn iemand ideeen. De spanrol die liep niet zo lekker trouwens dus het piep probleem zet hem daarin maja al een waterpomp besteld dus nu wil ik hem er eigenlijk ook op hebben
To do's:
Antenne Done
Spiegel Done
Grote beurd Done
Carter pakking Done
Motorkap
Distributie Done
Remschijfen Done
Koppakking Done
Ashoes Done
Antenne Done
Spiegel Done
Grote beurd Done
Carter pakking Done
Motorkap
Distributie Done
Remschijfen Done
Koppakking Done
Ashoes Done
waterpomp zit met 2 boutjes vast..(bij mij dan)
de een is een zeskantige lange moer van een cm of 2 waar aan de andere kant een boutje van volgens mij de beschermkap in zit.. en de ander is een gewoon boutje..
Als je je dynamosnaar eraf hebt kan je de poelie van je krukas halen, dan kan je beter bij de waterpomp.
ik neem aan dat je http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=3727&start=20 hebt gelezen
de een is een zeskantige lange moer van een cm of 2 waar aan de andere kant een boutje van volgens mij de beschermkap in zit.. en de ander is een gewoon boutje..
Als je je dynamosnaar eraf hebt kan je de poelie van je krukas halen, dan kan je beter bij de waterpomp.
ik neem aan dat je http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=3727&start=20 hebt gelezen
owke mensen het is me nog een beetje onduidelijk ik heb dus dat boutje los gedraaid vlak naast de spanrol deze zit dus naast het boutje waar de beschermkap mee vast zit. En welke moet ik dan nog meer losdraaien die waar de sleutel 16 op kan die lijkt me voor de behuizing???
To do's:
Antenne Done
Spiegel Done
Grote beurd Done
Carter pakking Done
Motorkap
Distributie Done
Remschijfen Done
Koppakking Done
Ashoes Done
Antenne Done
Spiegel Done