De Brezan in Nijkerk

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Anouschka
AX Master
AX Master

De Brezan in Nijkerk

Post by Anouschka »

Sjonge jonge wat een sukkels werken daar! Ik had vandaag het plan bedacht om mijn achterbumper en skirts eens onder handen te nemen, en dan voor de verandering eens niet met slaolie. Ik naar de Brezan toe. Ga bij de kassa staan wachten staan ze me eerst een beetje dom aan te gapen. (Is het zo raar dat vrouwen wat voor hun auto kopen ofzo?) Komt er eindelijk iemand naar me toe, een of andere kneus, of hij me misschien kon helpen. Nee, ik sta op de bus te wachten nou goed!

Ik vraag dus of ze iets hebben om polyester/kunststof bumpers meer kleur te geven. Lijkt me niet zo'n hele moeilijke vraag. Staat dat joch me dom aan te kijken, vraagt ie het uiteindelijk maar aan z'n collega. Nou hij moest daar en daar een flesje voor me pakken. Ik bekijk dat flesje, nou het was gewoon wax ofzo, voor alle soorten lak. Geen woord over kunststof op dat flesje hoor. Dus ik zeg, volgens mij is dit gewoon om je lak weer meer glans te geven. Nee, nee, nee volgens hun was het speciaal voor kunststof bumpers. (Het spul heette trouwens Autoglym ofzo, volgens mij dus gewoon om je auto te poetsen)

Dus ik zeg iets van, dat dit nou niet precies is wat ik in gedachten had. Staan ze me dom aan te gapen van: Hallo jij bent een vrouw en wij zijn mannen, wie denk je dat er nou meer verstand van heeft? Uiteindelijk maar een potje Commandant gekocht, dat had ik toch nog nodig.

Moraal van het verhaal is dus alleen dat ik nog steeds niets heb voor mijn bumper en skirts... :cry:

ps: Sorry dat het zo'n lang verhaal geworden is maar ik moest het even kwijt!

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Hahaha...

sorry.. maar dat zal ook wel dom overkomen..

Eerst zeggen dat je spul voor kunstof nodig hebt... Vervolgens hun idee afkeuren.. want dat zou niet voor kunstof zijn!! En uiteindelijk met commandant ervandoor gaan.. Iets wat eigenlijk ook niet voor kunstof is...

Haha... Zij wisten natuurlijk niet dat je dat zowiezo nodig had... :)

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Whahaha ja ok! Maar dat zag ik staan dus dat had ik al gepakt voordat ik het vroeg LOL.

Maar goed, voor zover ik weet is AutoGlym niet voor kunststof in ieder geval :wink:

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Nee klopt...

Echt zo'n middel om je auto in noodtempo te poetsen...

Marc01
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Marc01 »

Ik heb Polytrol voor mijn skirts en bumpers, is echt perfect spul, ze zien er weer als nieuw uit als je het aanbrengt. Kost een ongeveer een tientje voor een bus waar je echt levenslang meet kan doen.

Het is spul dat eigenlijk voor boten wordt gebruikt, dus je kan het waarschijnlijk bij een willekeurige botenzaak krijgen.

Ik heb het toen besteld op www.georgekniest.nl moet je gewoon even zoeken op polytrol.

[edit] Zie net op het forum mbt meeting dat je al op de hoogte bent van het bestaan van polytrol [/edit]

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Net op de site gekeken, maar je kan het daar niet meer online bestellen.

Wolfje
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Wolfje »

Whahaha ze denken natuurlijk dat een vrouw geen verstand kan hebben van zulke dingen :lol:
I don't like my AX,I love it!!!

AX_Almere
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by AX_Almere »

dan hebben wij gellukig nog een super bedrijf wat heet : Harry Banis dis echt een cool bedrijf zij liepen met een middeltje naar mn bumper : mag ik ff testen ? echt super service
-----> AX <-----

AX_Almere
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by AX_Almere »

dan hebben wij gellukig nog een super bedrijf wat heet : Harry Banis dis echt een cool bedrijf zij liepen met een middeltje naar mn bumper : mag ik ff testen ? echt super service 8)
-----> AX <-----

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

Oke wax > is ok een middeltje om je bumpertjes weer een mooi kleurtje te geven (en dan bedoel ik " speciaal" voor kunststof). Spul wat autodealers gebruiken om occasions weer meer uitstraling te geven.

Potje van 300 ml ofzo > witte kleur met oranje en roze letters. Perfect spul, verweerde bumpers blijven ong. drie weken netjes.

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Ax_Dude »

Met B52 wil t ook wel lukken :wink: (is wel verrekte duur vind ik, 30? voor een busje :? T voordeel is wel dat je er enorm lang mee toekomt)

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

Ghehe, B52 is hier een drankje in de discotheek bestaand uit "van allerlei rommel door elkaar gemieterd en dan de fik erin". :P

Babilonische spraakverwarring :wink:

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

HAHAHHA no f*cking around with ax-chicks
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Post Reply