Gat in de carrosserie, wat zijn nu de mogenlijkheden ???
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
- Posts: 113
- Joined: FriDec26, 2003 11:44:46 PM
- Location: Alkmaar
Super-Kit gevonden,
Innotec adheseal :thumbleft:
http://www.innotec-world.com
Is een unieke, blijvend elastische, afdichtingskit met sterk verlijmende eigenschappen.Adheseal is vrij van oplosmiddelen en zal daardoor niet krimpen of schuren. uitstekende hechting op zowel droge als vochtige onderdelen.
En een Epoxy repair stick.
2 componenten reparatie kneedmassa...
Ook wel kneedbaar metaal.
Dus metale plaatje achter het gat plakken met kit...
ff wachten, en vol stoppen met kneedbaar metaal :thumbright:
45 minuten uitharden, ff schuren en spuiten maar weer .
Nu moet het alleen nog ff droog en boven de 5 graden blijven, en dan kan ik aan de slag...
Ut Paterke
Innotec adheseal :thumbleft:
http://www.innotec-world.com
Is een unieke, blijvend elastische, afdichtingskit met sterk verlijmende eigenschappen.Adheseal is vrij van oplosmiddelen en zal daardoor niet krimpen of schuren. uitstekende hechting op zowel droge als vochtige onderdelen.
En een Epoxy repair stick.
2 componenten reparatie kneedmassa...
Ook wel kneedbaar metaal.
Dus metale plaatje achter het gat plakken met kit...
ff wachten, en vol stoppen met kneedbaar metaal :thumbright:
45 minuten uitharden, ff schuren en spuiten maar weer .
Nu moet het alleen nog ff droog en boven de 5 graden blijven, en dan kan ik aan de slag...
Ut Paterke
ut_paterke wrote:Super-Kit gevonden,
uitstekende hechting op zowel droge als vochtige onderdelen.
Nu moet het alleen nog ff droog en boven de 5 graden blijven, en dan kan ik aan de slag...
Ut Paterke
Het mag toch regenen hecht op vochtige onderdelen
Heey het is dat wel een 106 maar er zit hetzelfde hartje in hoor.
-
- AX liefhebber
- Posts: 113
- Joined: FriDec26, 2003 11:44:46 PM
- Location: Alkmaar
Perconte wrote:ut_paterke wrote:Super-Kit gevonden,
uitstekende hechting op zowel droge als vochtige onderdelen.
Nu moet het alleen nog ff droog en boven de 5 graden blijven, en dan kan ik aan de slag...
Ut Paterke
Het mag toch regenen hecht op vochtige onderdelen
Aaaah !!! Ik wil een garage.
Ik ben namelijk een gewone hollandse boere jongen, en die smelten in de regen...
-
- AX liefhebber
- Posts: 113
- Joined: FriDec26, 2003 11:44:46 PM
- Location: Alkmaar
Eindelijk mooi weer.
Het gat is dicht.
4 uur drogen en dan een verme lik hammorite er op.
En ook bij mijn motorkap kan niet meer op de standaard
Dus dan maar zo
Dit onder luid gegil van toevallig paserende AX rijders ???
Heb ze niet herkend, en ze waren te snel voor een flyer...
Mijn koplampjes staan ook al een tijdje vol dus dat hebben we ook maar even opgelost. Toch bezig.
Lekker warm maken met een niet nader te beschrijven huishoudelijk apparaat van je vriendin, en hop.... Los
Ff lekker schoon maken, en met de zelfde kit weer in elkaar.
Kort om lekker dagje.
Gr
Ut Paterke
Het gat is dicht.
4 uur drogen en dan een verme lik hammorite er op.
En ook bij mijn motorkap kan niet meer op de standaard
Dus dan maar zo
Dit onder luid gegil van toevallig paserende AX rijders ???
Heb ze niet herkend, en ze waren te snel voor een flyer...
Mijn koplampjes staan ook al een tijdje vol dus dat hebben we ook maar even opgelost. Toch bezig.
Lekker warm maken met een niet nader te beschrijven huishoudelijk apparaat van je vriendin, en hop.... Los
Ff lekker schoon maken, en met de zelfde kit weer in elkaar.
Kort om lekker dagje.
Gr
Ut Paterke
-
- AX liefhebber
- Posts: 113
- Joined: FriDec26, 2003 11:44:46 PM
- Location: Alkmaar
Kakelbont wrote:Komt dat met gewoon fohnen al los Ik zal ook de fohn is gaan jatten
Yep geen probleem...
Het grootste gedeelte van de onderkant was al los...
Maar de fohn doet wonderen.
Alle oude kit weg halen is nog het meeste werk.
De reflector is idd gevoelig...
Geen schuursponsjes dus
Maar zeep is geen punt.
Ut Paterke
-
- AX liefhebber
- Posts: 113
- Joined: FriDec26, 2003 11:44:46 PM
- Location: Alkmaar
-
- AX liefhebber
- Posts: 113
- Joined: FriDec26, 2003 11:44:46 PM
- Location: Alkmaar
Yep,
Met een spanning zoeker.
van ongeveer 5 of 6 mm breed.
En dan proberen tussen het plastic en de kit te blijven.
Het is idd ff prutsen, maar na 30 minuten had ik ze allebij schoon.
Van het glas is het zo af, en in de plastic houder hoef je alleen maar ruimte te maken voor de nieuwe kit.
Maar ik had bijna alles er uit.
Met een spanning zoeker.
van ongeveer 5 of 6 mm breed.
En dan proberen tussen het plastic en de kit te blijven.
Het is idd ff prutsen, maar na 30 minuten had ik ze allebij schoon.
Van het glas is het zo af, en in de plastic houder hoef je alleen maar ruimte te maken voor de nieuwe kit.
Maar ik had bijna alles er uit.
-
- AX liefhebber
- Posts: 113
- Joined: FriDec26, 2003 11:44:46 PM
- Location: Alkmaar
Ik ben zelf een fan van het las apparaat, Maar dat was in mijn geval te gevaarlijk. i.v.m. de bekabeling en issolatie.
Maar neem ijzeren plaat van 1 of 1,5 mm zaag of knip em op maat.
Neem een groot houte blok en een paar hamers en probeer de zelfde vorm te krijgen als het was.
Plaat er in lassen, de lasje weg slijpen goed schuren en plamuren.
En dan de hele motorkap opnieuw spuiten.
Leuk hobby project
Of ff een nieuwe halen op de sloop
Kan niet veel kosten.
Maar neem ijzeren plaat van 1 of 1,5 mm zaag of knip em op maat.
Neem een groot houte blok en een paar hamers en probeer de zelfde vorm te krijgen als het was.
Plaat er in lassen, de lasje weg slijpen goed schuren en plamuren.
En dan de hele motorkap opnieuw spuiten.
Leuk hobby project
Of ff een nieuwe halen op de sloop
Kan niet veel kosten.