Meeting Tuning club friesland 28 maart lwd..
Moderators: Browny, webmasters
Nieuwe update..
Gekopieerd van http://www.tuningclubfriesland.nl
28 maart is het zover, dan wordt er weer een meetin gehouden. Ditmaal bij XCC in leeuwarden. Meer info gaat nog volgen! Hier alvast de flyer welke jullie op alle forums neer kunnen/moeten zetten!!!
Zoals jullie al weten zal er een DB drag worden gehouden en een show and shine. En voor de snack liefhebbers zal er ook een snack kar staan!
Vandaag 18 maart hebben wij een interview op omrop fryslan gehad. Dit ging over de meeting en o.a. over een special die we gaan houden.
We gaan het volgende doen. We gaan een record poging houden met alle auto's om zoveel mogelijk DB's te produceren. We stemmen met zijn allen af op een bepaalde radio zender die speciaal voor ons een paar nummers gaat draaien. En dan gaan we meten hoeveel DB's we met zijn allen produceren. Verder informatie over hoelaat etc krijgen jullie nog te horen!
Het is in iedergeval zo dat we voor 90% zeker de medewerking van omrop fryslan zullen krijgen, er zal dan waarschijnlijk ook een repoter zijn die live verslag gaat doen!
Gekopieerd van http://www.tuningclubfriesland.nl
28 maart is het zover, dan wordt er weer een meetin gehouden. Ditmaal bij XCC in leeuwarden. Meer info gaat nog volgen! Hier alvast de flyer welke jullie op alle forums neer kunnen/moeten zetten!!!
Zoals jullie al weten zal er een DB drag worden gehouden en een show and shine. En voor de snack liefhebbers zal er ook een snack kar staan!
Vandaag 18 maart hebben wij een interview op omrop fryslan gehad. Dit ging over de meeting en o.a. over een special die we gaan houden.
We gaan het volgende doen. We gaan een record poging houden met alle auto's om zoveel mogelijk DB's te produceren. We stemmen met zijn allen af op een bepaalde radio zender die speciaal voor ons een paar nummers gaat draaien. En dan gaan we meten hoeveel DB's we met zijn allen produceren. Verder informatie over hoelaat etc krijgen jullie nog te horen!
Het is in iedergeval zo dat we voor 90% zeker de medewerking van omrop fryslan zullen krijgen, er zal dan waarschijnlijk ook een repoter zijn die live verslag gaat doen!
Misschien ben ik er ook wel...hangt er vanaf of mn vriendin en ik ook op de kids van haar zus moeten passen. Want we kunnen moeilijk een 13 maanden oude baby meenemen naar een dB-drag :shaking2:
Maar binnenkort weet ik het zeker of ik er bij kan zijn...
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
TjizZzuH wrote:Misschien ben ik er ook wel...hangt er vanaf of mn vriendin en ik ook op de kids van haar zus moeten passen. Want we kunnen moeilijk een 13 maanden oude baby meenemen naar een dB-drag :shaking2:
Waarom niet misschien wint ze wel

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Master
TTF wrote:Jammer maar helaas..
nog meer mensen hier... ?
martin?
Hmmz... ik zit te twijfelen... op zich...

Wie weet kom ik wel effe langs... al ziet me auto er wel DRAMATISCH SLECHT
uit de laatste tijd... moet ECHT gewassen worden...
Misschien moet ik dat dan ook maar eens gaan doen.
Als ik langs kom, laat ik het nog wel effe weten @ Joris ok?

Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
Ralf wrote:ben gisteren bij extreem car concept geweest en er worden meer als 300 auto's verwacht,.. waaronder db dragteams uit duitsland,.. oja de groene polo die voor de deur staar bij ecc is van mijn broer moet je voor de gein is kijken wat voor radio hij erin heeft een abdsolute primeur!
ja ik weet welke je broer heeft .. toffe radio...