Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Nu denken jullie dat ik een of andere boerin ben whahaha. Maar je kan beter met bier gooien dan met iets anders, bier geeft geen vlekken! En het kan erg verfrissend zijn haha
Ook als ik zeg: Doe mij maar een bak Jupiler of stella?
Tuurlijk, dan ben je nog Belgischer dan een stuk witloof Zolang je maar niet gaat beweren dat Pax Pils (beter bekend als de kakpils) en Martens Pils bier zijn
Ook als ik zeg: Doe mij maar een bak Jupiler of stella?
Tuurlijk, dan ben je nog Belgischer dan een stuk witloof Zolang je maar niet gaat beweren dat Pax Pils (beter bekend als de kakpils) en Martens Pils bier zijn
Zolang maar niemand zegt dat Heineken bier is
Das echt piswater
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu denken jullie dat ik een of andere boerin ben whahaha. Maar je kan beter met bier gooien dan met iets anders, bier geeft geen vlekken! En het kan erg verfrissend zijn haha
Jupiler erg lekker! valt me op dat ik van Jupiler kan blijven drinken en geen kater heb de volgende morgen (of heb ik dan de alcoholvrije versie ) En op een gedeelde eerste plaats staat Grolsch. Hertog Jan vind ik ook erg lekker mits het van de tap komt en hier in Den Haag zijn dat erg weinig kroegen die dat schenken van de tap
Ik wilde nog iets aardigs zeggen maar had al op ok gedrukt
Hertog Jan is idd lekker, evenals Palm en vooral DUVEL :evelgrin :drinka ...ok je kunt Duvel nie echt zuipen...maar het is toch wel een van de lekkerste bieren die ik ken
Kwak is ook wel lekker trouwens...vooral uit het bijbehorende glas , is jammer genoeg niet makkelijk aan te komen in NL
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)