Stap ik gistermiddag de deur uit en loop ik naar mijn mooie AX zie tot mijn grote verdriet en verbazing dat de voorkant van mijn bolide finaal in de poeier ligt!!!!!!!!!!! Is dus een of andere klojo geweest die daar dus tegen aan is gereden (best hard ook zo te zien) en gewoon is doorgereden zonder bericht, geen getuigen, hoop schade erg vervelend dus ik heb vandaag een dagje vrijgenomen om eens de schade te inventarisseren en aan de slag te gaan. Dit is toch niet normaal meer zoals het er nu uit ziet wordt het: twee nieuwe koplampunits, twee nieuwe knipperlichtunits, nieuwe zijschermen, nieuwe bumper, nieuwe cq. restauratie motorkap en een nieuwe portefeuille waar wel weer geld in zit
Ik wilde nog iets aardigs zeggen maar had al op ok gedrukt
ik zou hier wel aangifte van doen bij de politie, misschien krijg je dan nog wat terug vd verzekering als je het goed speelt.. zou het wel proberen tenminste!! is er geen lak van die andere auto achtergebleven op jou auto??
Heb het zelf ook meegemaakt. Was bij iemand op bezoek en de buurvrouw was voluit achteruit gereden, bovenop mijn volcane.
Gelukkig dat iemand het zag anders had ik wellicht ook geen geld gezien.
Haar uitleg: Ja, daar staat normaal nooit een auto.... Je zou haar toch wat aandoen. Volgende dag belde ze of ik nog even langs wilde komen omdat ze het zo erg vond, maar ze wilde alleen de auto wijzigen voor de lease-auto van haar man... Dacht het niet.
Schade werd op 14 euro getaxeerd. Kop waren, koplampen, knipper, motorkap, frontpaneel, bumper en mistlampen. Ongelooflijk dat een ax bij een relatief kleine aanrijding zo'n grote schade heeft...
Ik heb inderdaad gelijk aangifte gedaan bij de politie en die hebben bij buurtbewoners aangebeld of iemand iets gezien heeft. natuurlijk geen resultaat. Er schijnt iets van een waarborgfonds te bestaan waar je in dit soort gevallen en beroep op kunt doen dus dat ben ik nu aan het uitzoeken. Ik ga ook zo naar de sloop om een paar onderdelen op te zoekendie ik kan gebruiken. eerst nog even kijken of er geen vitale delen beschadigt zijn onder de kap maar dat hoop ik niet. Ik heb er ook een bericht opgeplakt waarin ik de dader ontzettend bedank en of iemand iets gezien heeft met mijn tel nummer erbij. misschien levert het iets op al had iemand zich dan wel gemeld
Ik wilde nog iets aardigs zeggen maar had al op ok gedrukt
Belachelijk zeg! Tuurlijk, het kan gebeuren dat je tegen een andere auto aanrijdt, maar heb dan ook het fatsoen om in ieder geval een briefje met je telefoonnummer erop achter te laten!
djeez, das pas een rotstreek. En ik maak mij druk over een afgereden spiegel
Sterkte, en ik hoop dat dat fonds wat opbrengt. Ik zou nog niet direct alles beginnen vervangen, wie weet vraagt dat fonds wel een inspectie van de wagen.
Waar gaat het naar toe met de wereld? Precies of niemand heeft iets gehoord... Een ongelukje min of meer, dat steekt toch niet nauw
Stel je nu eens voor dat je een splinternieuwe wagen hebt gekocht met een heel dikke lening, begin maar al te bloeden dan...