Lambert aka Bokkie (AX 1.4 GT '89)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

Hey lambert laat effe weten van de fusee, anders moeten we effe wat bij de bogamat regelen :wink:
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

Moet sowieso wat bij Boga regelen > morgen ff gehele tjek van mn autootje, heb het idee dat er iets niet goed zit in de wielophanging (behalve de fuseekogel die ik af en toe flink hoor. Misschien ok een wiellagertje, maar daar gaan we maar niet van uit.) Andere kant ok gelijk nakijken.

Komende vrijdag kom ik voor een weekje naar huis (nederland) :lol: . Dan gelijk ff lang Boga > ff sjoppen (13 euri fuseekogeltje, wiellagertje heb ik nog geen prijs van). Onderdeeltjes weer mee hierheen, kan ik hier een beetje klussen. Ik bel je nog wel Joost > gaan we ff ?n goeie pint pakken ergens.

En freewheeler > tis idd een GT injection, oftewel een GTI single point injection (da zijn geloof ik synoniemen). Maar da was al vermeld.

Zit nu midden in de nacht in de bank hier > net zoals de rabobank :P Echt rielekst, haha. Dag en nacht gratis internetten (aangezien ik hier in mn appartementje geen internet heb is dat dus focking ideaal). Kom net de kroeg uit gerold en dan nog ff gauw e-mail tjekken en reageren op het forum :D

Ik ben er weer vandoor, de groetjes daarow allemaal (het was hier vandaag trouwens 24 graden :shock: , maar nu regent het en in de bergen hangt zulke dikke mist dat ik nog geen 20 meter vooruit kon kijken).

Cees
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Cees »

Zal het wel een week een stuk stiller zijn op het forum :wink:
ER IS WEER EEN Image. C 1

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

Valt het zo erg op dat ik bijna klaar ben met mn opdracht en dat ik net doe of ik het nog heeeeeel druk heb, omdat ik geen zin heb in een nieuwe opdracht????

Ghehe :P dadelijk als ik weer terug ben hier, ff gauw database shit afmaken, verslagje rammelen en naar een andere locatie. Heb het hier achter dit bureautje wel gezien nu.

Ben blij als ik eindelijk in de prototyp montage zit. Duren de dagen ok wat minder lang ;) Trouwens gister een mooie meid leren kennen hier > SODEJUS, nie gezond meer. En ze rijdt op een Harley, das helemaal het cool!! Mn kop is staat dus eigenlijk heel de dag al niet naar werken, maar eigenlijk naar hele andere bezigheden :P

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

bokkie wrote:
Ben blij als ik eindelijk in de prototyp montage zit. Duren de dagen ok wat minder lang ;) Trouwens gister een mooie meid leren kennen hier > SODEJUS, nie gezond meer. En ze rijdt op een Harley, das helemaal het cool!! Mn kop is staat dus eigenlijk heel de dag al niet naar werken, maar eigenlijk naar hele andere bezigheden :P

PICS ! :twisted:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

http://www.fahrschule-mayer.at/images/f ... nig-kl.gif

Is maar een kleine foto > die grote doettie niet openen :@ . Zwaar kl*te en uitermate frustrerend :wall

Was daar om es een babbeltje te maken over het, in oostenrijk, behalen van mijn motorrijbewijs en toen deed die lieve dame me te woord staan :lol:

Lang verhaal kort maken; uurtje of 2,5 (sluitingstijd) later ging ik naar buiten incl. een mondelinge uitnodiging om es samen naar een discotheek te gaan :walk: >>> dat motorrijbewijs intresseerde me zoveel dat ik mn boeken zelfs vergeten ben, haha.

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TjizZzuH »

bokkie wrote:...Is maar een kleine foto > die grote doettie niet openen :@ . Zwaar kl*te en uitermate frustrerend :wall...

Volgens mij staat ze ook op een andere foto:

http://www.fahrschule-mayer.at/images/stainz_gebaude-gr2.jpg

:wink:

Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

Jep, that?s here

Maar die foto vind ik zelf een beetje vertekenend. Op die foto lijkt ze dik, maar in werkelijkheid is het een maatje 36 (gevraagd :P :oops: ) > in 2,5 uur moet je het toch ergens over hebben he :roll:

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TjizZzuH »

Mooie meid

die andere is trouwens ook nie lelijk :roll:

Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

In het echt is die andere echt een monster vergeleken met dat harley mokkel :D (en op de foto ook, als ik eerlijk moet zijn :oops: )

Ach ja, gelukkig verschillen smaken anders loop je continu om dezelfde vrouwen te knokken > wordt ook een beetje eentonig den kik. :P

AXClub
Total admin
Total admin

Post by AXClub »

ik zie het al -->> Leren pijpen

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

das ist ja selbstverst?ndlich :wink:

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

Kom net trouwens een 4x4 systeempje tegen dat onder de mercedes ML hangt. Zal waarschijnlijk van ons (Magna Drivetrain) afkomen, geeft je iig een indruk wat ik hier zoal doe (behalve internetten :P )

http://www.4x4abc.com/ML320/tx.html
http://www.4x4abc.com/ML320/img/tx.jpeg

bij nader inzien > die moet van hier af komen :roll: Is waarschijnlijk dezelfde aandrijflijn als een MB G (aan het huis te zien)

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master

Post by CitroënAXDriver »

Welkom welkom hier bij de AXCLUB :!: :!: :!:
Ook namens mij hier heel veel plezier gewenst op het forum en
we zien je graag eens verschijnen op een meeting.
Zoals Joost al voorstelde: 7 en 8 mei Full Speed weekend met camping :!: :!:
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

Reken dr niet te hard op, maar sluit het ok niet uit :wink:

Het kan altijd zo zijn dat je een onverdringbare drang krijgt om te BBQ?en en je vol te laten lopen in de nulandse weiden he :P Ookal moet je daar 1200 km voor reizen, ghehe.

We zien wel wat er gebeurt, kan er nu nog geen pijl op te trekken

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master

Post by CitroënAXDriver »

bokkie wrote:Reken dr niet te hard op, maar sluit het ok niet uit :wink:

Het kan altijd zo zijn dat je een onverdringbare drang krijgt om te BBQ?en en je vol te laten lopen in de nulandse weiden he :P Ookal moet je daar 1200 km voor reizen, ghehe.

We zien wel wat er gebeurt, kan er nu nog geen pijl op te trekken

GEWOON VRIJ REGELEN DIE DAGEN :!: :!: :!:
Het zal voor mij de 4de keer worden en tot nu toe was het elke keer een GROOT feest.
Het weekend is bedoeld voor IEDEREEN die van gezelligheid houdt en
natuurlijk van de Citroen AX. Geef mij maar eens 1 goeie reden om NIET te komen haha

oeps... beetje off-topic :oops:
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

kwam nog een cool filmpje tegen op internet, ookal issie van de nieuwe ford KA (k*t Auto)

http://www.autovisie.nl/download/clipar ... portka.mpg

zie dat hoofdje vallen in het interieur :P :twisted: :twisted: :twisted:

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

bokkie wrote:kwam nog een cool filmpje tegen op internet, ookal issie van de nieuwe ford KA (k*t Auto)

http://www.autovisie.nl/download/clipar ... portka.mpg

zie dat hoofdje vallen in het interieur :P :twisted: :twisted: :twisted:

Hier heeft ook een uitgebreidere en nog leukere versie van bestaan, die kwam toen op tv, maar er weer vanaf gehaald door van die dierenvrienden :evil:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Image

mooi bakkie man.. maarrem... wat een SUV's ineens allemaal hier! kheb maar gauw verlagingsveren besteld! :D

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

ja, kweet het :oops:

tis ok net een spons om in te rijden nu > rijwielgedeelte is nog niet naar mn zin.

Enigste probleem is dat ik in Austria geen werkplaats tot mn beschikking heb. Ben al wel bij de citroen dealer wezen kijken en de onderhandelingen zijn al (lichtelijk) op gang voor een eventueel bijbaantje op zaterdag. Wil gewoon weer es schroeven en niet continu achter dat kl*te toetsenbord zitten > gaat op den duur ongelofelijk vervelen. Ben ok aan het kijken of daar ms redelijk goedkoop aan velgjes en heel de meuk te komen is (maar heb het idee dat het net zo moeilijk is al hier in Nederland).

Post Reply