te vroeg gejuicht
Monteur bij de apk haalt net de remtrommel linksachter eraf en blijkt dat alles aan de linker kant verrotgedraaid is. Dus de hele ankerplaat met remschoenen en cilinders en veertjes en noem maar op
Past de ankerplaat van de k-way op de diesel ?
Groeten Rob
Diesel achterrem
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX Master Spammer
Diesel achterrem
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
En zijn alle trommels het zelfde?
Ik heb namelijk het probleem dat mijn remmen echt enorm trillen, dus voor de hele handel vervangen, en het probleem blijft. Dus na wat handremacties heb ik vastgesteld dat het achter zit, en aangezien ik dus ook een diesel heb en niet 100x de foute spullen wil halen bij heuts !!!!
Hebben alle types de zelfde trommels en schoenen achter
thx
Ik heb namelijk het probleem dat mijn remmen echt enorm trillen, dus voor de hele handel vervangen, en het probleem blijft. Dus na wat handremacties heb ik vastgesteld dat het achter zit, en aangezien ik dus ook een diesel heb en niet 100x de foute spullen wil halen bij heuts !!!!
thx
-
- AX Master Spammer
vannelle wrote:En zijn alle trommels het zelfde?
thx
Mijn diesel heeft in ieder geval dezelfde trommels als die van men 1.1 carb.
Vanmiddag verwisseld namelijk.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)