Gertjuh (AX cup auto)
Moderator: webmasters
master-arnie wrote:gertjuh wrote:nee mij ook niet echt dan
Gelukkig niet dan
Hoezo, gelukkig niet? Met carburateur heb je meer eenvoudige tuningmogelijkheden als met een Injectie
Mijn Carberateurtje draait ook weer en ik vin ut beter rijden als zo'n 75 pk injectie
Sorry maar dit is onzin. Carbs zijn 2dimensionaal. Ze gooien simpelweg een bepaalde hoeveelheid benzine door een bepaalde hoeveelheid lucht. Waarbij totaal geen rekening wordt gehouden met de hoeveelheid zuurstof in de lucht (door warm en koud). Met accelereren wordt er gewoon een sloot benzine in de inlaat gespoten. Daarbij komt nog het feit dat de sproeiers voor meer weerstand zorgen in het inlaatsysteem dan injectors. Dan heb ik het alleen nog over het mengselvorming.
Ontsteking is totaal ongeregeld met carbs. Ja oke een verandering van de vervroeging die geregeld wordt door de onderdruk in het spruitstuk. Je zal het wel met me eens zijn dat dit electronisch veel mooier geregeld wordt.
Carbs klinken wel leuker Maar voor serieus vermogen zit je vast aan injectie
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Even niet opgelet, gelukkig nieuwjaar overigens.
Spetteren is het effect dat bij stevig gebruik van cup GT's op het circuit de achterremtrommels letterlijk in stukken braken. Combinatie van temperatuur en krachten, vooral zo nu en dan een klap van grindbakken, curbstones en een collega doet wonderen (of juist niet in dit geval) Mijn advies is zet een nieuw of alleen op de weg gebruikt setje er onder.
P.
Spetteren is het effect dat bij stevig gebruik van cup GT's op het circuit de achterremtrommels letterlijk in stukken braken. Combinatie van temperatuur en krachten, vooral zo nu en dan een klap van grindbakken, curbstones en een collega doet wonderen (of juist niet in dit geval) Mijn advies is zet een nieuw of alleen op de weg gebruikt setje er onder.
P.
Hier weer ff een kleine update van mijn race axje:
Ik ben bezig geweest met de voorbumber: opnieuw een lakje gegeven.
Nu de sideskirts en de achterbumber misschien nog.
Ff een keertje helemaal schoonmaken en stickers eraf halen.
Nieuwe stickers bestellen en erop plakken.
Reservespullen bestellen : remblokjes, olie en een nieuw setje banden :S
Ik gaat hem zaterdag uit de stalling halen en dan zal ik gelijk ff nieuwe foto?s maken hoe ie er nu bij staat en dan nadat er nieuwe stickers opzitten enzo...
De eerste datum om te trainen is ook al bekent :
Donderdag 31 maart Trainingsdag Zandvoort.
Dus voor mensen die willen komen kijken, jullie zijn altijd welkom.
En je kan altijd op me af stappen en een praatje maken.
(zou het alleen niet doen als ik aan het rijden bent, of je moet hard kunnen lopen )
De andere data?s komen zo snel mogelijk en zet ze gelijk hierop
Groeten Gertjuh
Ik ben bezig geweest met de voorbumber: opnieuw een lakje gegeven.
Nu de sideskirts en de achterbumber misschien nog.
Ff een keertje helemaal schoonmaken en stickers eraf halen.
Nieuwe stickers bestellen en erop plakken.
Reservespullen bestellen : remblokjes, olie en een nieuw setje banden :S
Ik gaat hem zaterdag uit de stalling halen en dan zal ik gelijk ff nieuwe foto?s maken hoe ie er nu bij staat en dan nadat er nieuwe stickers opzitten enzo...
De eerste datum om te trainen is ook al bekent :
Donderdag 31 maart Trainingsdag Zandvoort.
Dus voor mensen die willen komen kijken, jullie zijn altijd welkom.
En je kan altijd op me af stappen en een praatje maken.
(zou het alleen niet doen als ik aan het rijden bent, of je moet hard kunnen lopen )
De andere data?s komen zo snel mogelijk en zet ze gelijk hierop
Groeten Gertjuh
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !