Mooie splitter man, is die bak van jou ook nog verlaagd? Misschien dat er ook nog zo een wil.
Die spoiler op de motorkap vind ik alleen niet echt mooi, wel appart...welke auto heeft dat nou ook?!
tja die spoiler ik ben er ook niet echt overuit.. maar als ik hem er afhaal.. dan zitten er 4 gaten in de kap
ik vind hem wel apart.. en t heeft ook nog wel redelijk nut.. opspatend regenwater enzo..
even verder afgewerkt...
hij is voor wel verlaagd maar niet echt veel ofzo.. denk 35mm ofzo.. achter is ie ook wel verlaagd.. maar ik heb hem nog niet op de grond gehad.. ook niet met 4 man er in .. en de voorbumper past ook nog net over de stoep heen.. met inparkeren enzo dus hij is echt niet zo laag als jullie denken ... euhm eum ik zie geen booskijkers..
Hij's zeker niet slecht gemaakt, neeh De luchtinlaten ipv mistlampen vind ik ook zeker wel een leuk gevonden ideetje. Maar ik moet me toch aansluiten bij de meesten, dat ik hiermee ook mijn straat niet uit zou komen Wel goed dat je tijd besteed aan het zelf maken van zulke dingen. Zou ik echt nooit kunnen doen. Petje af!