ik geloof dat mijn carter pakking een beetje lek is nu is het niet zo'n probleem om een nieuwe er tussen te draaien, maar kun je deze compleet kopen of moet ik er vloeibare pakking tussendoen, ik heb eventueel ook wel van dat pakking papier wat ik op maat kan knippen wat is de beste oplossing
Ik zou zoiezo voor een vloeibare pakking kiezen.... meestal heeft er al zoiets tussen gezeten, en als je een papierpakking ertussen zet moet het volledig vlak zijn.... en dat is meestal niet het geval. Tis k*t als je er een nieuwe pakking tussenknalt en dan lekt ie nog... Goeie vloeibare pakking is egt heel relax voor je carter.
toch ben ik een voorstaander van ene nieuwe pakking..
als je heb er afhaalt en dan zorgt dat ie goed vlak is eventueel met een plamuurmesje of iets anders de oude pakking resten en vloeibare paking er afhalen
Je carter zou ik afdichten met vloeibare pakking. Het moet goed dicht zitten er komt geen extreme druk op.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.