Contactslot

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Wolfje
AX liefhebber
AX liefhebber

Contactslot

Post by Wolfje »

Laatst heeft het knetterhard gevroren bij ons en sindsdien is m'n contactslot niet helemaal lekker meer.Ik moet de sleutel zelf een tikje terug draaien anders blijft de startmotor meedraaien geeft ie aan dat ie uit is :?Dan draait ie wel maar nix doet het.(lampen wel ja)moet ik nu m'n contactslot vervangen?
I don't like my AX,I love it!!!

menmulder
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by menmulder »

waarschijndelijk is het veertje in je contactslot wat ervoor zorgt dat hij terug gaat kapot of zit deze vast je zou kunnen proberen om der wat slotspray in te doen of teflonspray ofzo en anders word het denk ik toch een ander slot, als hij niks aangeeft verder betekend dit dat de contacten binnen niet goed zijn het kan zijn dat er vocht heeft gezeten wat is gaan coroderen een beetje contactspray kan wel helpen

Wolfje
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Wolfje »

menmulder wrote:waarschijndelijk is het veertje in je contactslot wat ervoor zorgt dat hij terug gaat kapot of zit deze vast je zou kunnen proberen om der wat slotspray in te doen of teflonspray ofzo en anders word het denk ik toch een ander slot, als hij niks aangeeft verder betekend dit dat de contacten binnen niet goed zijn het kan zijn dat er vocht heeft gezeten wat is gaan coroderen een beetje contactspray kan wel helpen

Ik zal het eens proberen(nou ja iemand die er verstand van heeft :D )
I don't like my AX,I love it!!!

Post Reply