Jaap-Jan (AX 1.1 first impression '94)
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
hee Jaap Jan .
Leuk ook een foto bij wie zijn wij gezet.
Ja elkaar nog niet tegen gekomen voorzover ik weet,
Maar als je me niet indegaten hebt hoor je m,n AX wel hoor
Maakt echt takke herrie met die sportuitlaat.
Hoop voor je dat de garage rekening meevalt !
Die dingen zijn nooit leuk , maar soms kom je er niet onderuit Helaas.
Leuk ook een foto bij wie zijn wij gezet.
Ja elkaar nog niet tegen gekomen voorzover ik weet,
Maar als je me niet indegaten hebt hoor je m,n AX wel hoor
Maakt echt takke herrie met die sportuitlaat.
Hoop voor je dat de garage rekening meevalt !
Die dingen zijn nooit leuk , maar soms kom je er niet onderuit Helaas.
ER IS WEER EEN . C 1
Hey, we komen elkaar vast wel een keer tegen. Wel leuk wat AX gasten in de omgeving . ( mijn uitlaat maakt ook bescheiden herrie, dus die hoor je ook wel aankomen.)
De auto heb ik gisteren weer opgehaald. De voeringen achter waren stuk dus die zijn vervangen, kosten ?35 euro geloof ik + uurtje arbeid. Ik zal wel ongeveer ?100 lichter zijn ofzo.
trouwens 3 dagen geleden nog een uniek moment in het leven van mijn AX:
( foto's zijn van een trieste kwaliteit, maar ja van een telefoon kan je niet veel verwachten, en het was ook nog s'avonds )
en een kilometer verder:
kon het niet laten om er een foto'tje van te maken.
De auto heb ik gisteren weer opgehaald. De voeringen achter waren stuk dus die zijn vervangen, kosten ?35 euro geloof ik + uurtje arbeid. Ik zal wel ongeveer ?100 lichter zijn ofzo.
trouwens 3 dagen geleden nog een uniek moment in het leven van mijn AX:
( foto's zijn van een trieste kwaliteit, maar ja van een telefoon kan je niet veel verwachten, en het was ook nog s'avonds )
en een kilometer verder:
groeten
Jaap-Jan
Jaap-Jan
Jaap-Jan wrote:...trouwens 3 dagen geleden nog een uniek moment in het leven van mijn AX:
[img]PLAATJE[/img]
en een kilometer verder:
[img]PLAATJE[/img]
Op jou foto's kon ik het niet zo goed zien, maar ging ie van 99999 naar 100000 of van 999999 naar 000000?
Een tijdje terug had mijn AX ook zo'n uniek moment...heb ik ook snel ff met mn telefoon wat foto's gemaakt.
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
Jaap-Jan wrote:Op jou foto's kon ik het niet zo goed zien, maar ging ie van 99999 naar 100000 of van 999999 naar 000000?
Een tijdje terug had mijn AX ook zo'n uniek moment...heb ik ook snel ff met mn telefoon wat foto's gemaakt.
hier ging het van 199999 naar 200000km
Soory, niet goed gekeken Nu ik beter kijk zie ik het ook (die van mij ging van 99999 naar 100000)
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
Jaap-Jan,
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je AXje de 200000km is toch een mooie mijlpijl. Jammer dat je remvoering kapot is gegaan, maar ja die dingen kunnen nu eenmaal gebeuren natuurlijk.
Van jou achteruitrij licht dat niet meer werkt weet ik helaas niets vanaf. Ik neem aan dat bij de APK ook dit licht wordt gecontroleerd. Maar goed, toen het nog mijn AX was is het mij niet opgevallen. Maar goed, succes ermee.
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je AXje de 200000km is toch een mooie mijlpijl. Jammer dat je remvoering kapot is gegaan, maar ja die dingen kunnen nu eenmaal gebeuren natuurlijk.
Van jou achteruitrij licht dat niet meer werkt weet ik helaas niets vanaf. Ik neem aan dat bij de APK ook dit licht wordt gecontroleerd. Maar goed, toen het nog mijn AX was is het mij niet opgevallen. Maar goed, succes ermee.
Renault Clio 1.4 16V SI
PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen
PS. Als me plaatjes het niet doen, ligt de server van Tiscali er weer eens uit. Ik kan er ook niets aan doen
Remy wrote:Jaap-Jan,
als je achteruit rijdt zit je ook meestal achter het stuur en sta je niet achter de auto, dus het zal niet zo snel opvallen.
Flamme wrote:Kakelbont wrote:zal idd wel gewoon dat stekkertje zijn zoals joost ook zei. Kun je zelf ook ff bekijken hoor. Je ziet em zo zitten
ik heb precies het zelfde probleem, maar waar vind ik het stekkertje bij de versnellingsbak?
bovenop!
zitten meestal 2 draadjes.. een witte en een paars stekker erop..
Na een tijdje zal ik maar weer eens wat melden.
heb een pioneer autoradio gekocht de DEH-P5700MP.
zie onderstaande foto
( let niet op de hand, ik moest de doos effe in het licht houden zodat het fototoestel niet ging flitsen. )
donderdag binnengekregen en vanmorgen effe ingebouwd. tot nu toe bevalt hij best. alleen past mijn antennekabel er niet op, maar ik zag dat daar wel verloopstekkertjes voor te krijgen waren. dus die moet ik nog een keer halen.
hieronder nog een foto dat tie is ingebouwd.
nu effe sparen voor een versterker en 2 extra speakers.
heb een pioneer autoradio gekocht de DEH-P5700MP.
zie onderstaande foto
( let niet op de hand, ik moest de doos effe in het licht houden zodat het fototoestel niet ging flitsen. )
donderdag binnengekregen en vanmorgen effe ingebouwd. tot nu toe bevalt hij best. alleen past mijn antennekabel er niet op, maar ik zag dat daar wel verloopstekkertjes voor te krijgen waren. dus die moet ik nog een keer halen.
hieronder nog een foto dat tie is ingebouwd.
nu effe sparen voor een versterker en 2 extra speakers.
groeten
Jaap-Jan
Jaap-Jan