Het is zo erg gesteld..

Ik zit dagelijks tussen de dure versies van Audi en VW...
En toch ben ik een trots man dat ik met mijn AX naar het werk mag.. Mijnes rijdt! De rest staat alleen maar te pronken...
Anyweez.. Ik had vanochtend een gesprek op het werk met wat belangrijke mensen.. Ikke op tijd weg.. Althans, dat was de planning..
Ik strak in pak de auto in... CV hoorde ik niet zo goed.. Knipperlichten deden het al niet zo best! VREEEEEEMD...
Kon wel naar binnen.. Starten... NIKS... Gloeiende... (lees titel)

Met veel moeite een buurman gevraagd om 7.00 s ochtends.. Hij kwam net terug van een storingsdienst.. Werd die nacht om 0.30 uur uit bed gebeld.. Staat er dus 's ochtends een buurjongen te piepen.. Hij had natuurlijk graag willen slapen, maar goddank.. wat ben ik hem dankbaar..
Wij met kabels en een losse accu naar mijn AX.. Starten... YEAH... het werkt.. Ik vol goede moed naar mijn werk toe.. Had weinig kunnen helpen, stond immers in pak.. en smerig worden zit er dan niet in

Rijd ik eenmaal, zie ik de tank zo goed als leeg is..Extra rondjes om accu wat bij te laden.. Aangekomen bij de tankpomp.. motor uit.. even testen, starten en ja hij deed het nog! Prima.. nu tanken!
Blijkt mijn tankdop dichtgevroren te zijn! Wie verzint zoiets

Eindelijk tanken...Moest wel, want later bleek dat ik in de file terecht zou komen... Dus daar ook nog weer op staan vloeken..
Vol stress en iritatie van gruwelijke wegmisbruikers (??n is al meer dan genoeg

De dag is voorbij.. Brutus wil naar huis.. Wat blijkt... Ja hoor... ALWEER de accu LEEG.. Gelukkig werk ik bij de grootste dealergroep van noord nederland.. Dus kom op met die startbooster....
En nu moet ik slapen om de wekker van 6.15 te kunnen horen.. En dan moet de auto starten..

De maat is vol!