Ik heb geloof ik een beetje teveel bekleding gehaald voor mijn hoedenplankje. Het leek zo weinig maar ik geloof dat dat heel erg meevalt. Vanavond gaan we het er op maken dus dan weet ik het zeker.
Vandaag was een redelijk druk AX dagje. Eerst een leuk pakketje opgehaald bij atmozz en daarna een begin gemaakt met het verwijderen van mijn stootstrips. Dit plan had ik al een hele tijd maar ik durfde het niet echt aan. Ben aan de achterkant begonnen omdat die stootstrips er al een keer af waren geweest toen ik mijn skirts monteerde. Daarna de stootstrips er weer op gezet maar dit heeft nooit meer echt mooi gezeten. Kit bleef niet lekker zitten, de strips zaten niet strak enzo. Kortom, stiekum een bron van ergernis
Ik heb nu aan 1 kant de achterste stootstrip helemaal verwijderd, gewoon 1.5 uur mee bezig geweest maar het resultaat mag er zijn! Woensdag begin ik aan de andere kant. Kleurverschil is er amper gelukkig en dat kleine beetje wat er is gaat wel weg als ik hem in de wax zet
En dat was 2 weken geleden. Wie kan het zich nog voorstellen?
En dan nu een fotootje van mijn nieuwe audio!
Ondertussen is de hoedenplank al bekleed en klaar om mijn nieuwe audio in te bouwen. Er horen namelijk ook nog 2 versterkers bij. Enige wat ik nu nog nodig heb is een dag tegelijk vrij met mijn vriend die dan ook nog zonder andere verplichtingen moet zijn!
Hij is wel dikker geloof ik. Ik heb stiekem de hoop dat het wel mee gaat vallen, mn vriend heeft samen met een collega zo bedacht. Zijn allebei errug handig met audio dus denk dat het wel goed zal komen. Zo niet..... dan verzinnen we wel weer iets anders haha.
Ik heb het hele audiopakketje voor weinig overgenomen van die collega dus vandaar. Daar zaten 2 versterkers bij, k heb er zelf ook al een in mijn auto liggen. We kijken alleen nog even hoe we het precies gaan doen met de versterkers, het moet wel leuk blijven natuurlijk! Zou nog zomaar kunnen dat ik binnenkort een versterkertje over heb.
Nee nog niet, hebben we nog geen tijd voor gehad SORRY! Gaan er denk ik zondag of anders na het weekend ff aan prutsen. Als ik hier nog normaal kan prutsen tenminste want mn ouders hebben een vloer gekocht en die komen ze van de week storten.....
Mekkio wrote:Sjezus, beetje laat, maar ik lees je topic nu pas. Maar echt erg mooie AX heb je daar hoor Helemaal top! Wou dat de mijne er zo goed uitzag
THX!
Enne, ik kan je binnenkort denk ik wel aan die zwarte spoiler helpen hoor!
Hij wilde ineens niet meer starten. Waarschijnlijk kapt de startmotor er binnenkort mee, hebben hem weer aan de praat gekregen. Men neme een stuk ijzer en een hamer
En hij doet het (voorlopig) weer! *klopt heeeeeeel hard af!*
Waarschijnlijk weet mijn AX gewoon dat ik nu lid van de ANWB ben ofzo