Veronique Spits aka Verooke (AX 1.1 Image '89)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

binnenkort ga ik foto's maken van mijn ax. Maar dit is nogal een rotte week voor me, mijn opa is dinsdag overleden :( . Maar ik probeer zo snel mogelijk een foto er op te zetten.
Voor Brutus: ik doe avondschool, dat zijn maar twee avonden in de week, en k werk verder in de horeca. Mijn bazen zijn gewoon super, want ik kan mijn uren plannen naar mijn studie toe. Voeren ligt ongeveer een kwartiertje rijden van m'tricht.
de tweety pookhoes ziet er als volt uit: hij heeft de kleuren zwart en geel en van boven staat tweety afgebeeld. Ik vond hem gewoon leuk en heb hem dus gekocht. :)

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Woei... Speciaal voor Brutus? :oops:

Ik woonde een half jaar lang in Peer.. (ja die grote meubelboulevard zit daar ja)... :)

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

nou ja, alleen voor brutus, hij vroeg waar voeren lag enzo. maar de foto's komen voor iedereen hoor.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Hoi welkom hier!
Weer een Limburger erbij, altijd een goede zaak!

En ook ik ben benieuwd naar de foto's!

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Popmart wrote:Hoi welkom hier!
Weer een Limburger erbij, altijd een goede zaak!

En ook ik ben benieuwd naar de foto's!


Wordt tijd voor een limburg meeting :)
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

dat vind ik, dat er eens meeting in limburg moet zijn. Ik ga proberen 10 april naar nieuwegein te komen, maar dat is echt niet bij de deur.
trouwens waar is die meeting in nieuwgein. kan iemand mijn dat zeggen aub :?: :?:

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Verooke wrote:dat vind ik, dat er eens meeting in limburg moet zijn. Ik ga proberen 10 april naar nieuwegein te komen, maar dat is echt niet bij de deur.
trouwens waar is die meeting in nieuwgein. kan iemand mijn dat zeggen aub :?: :?:


bij het AC restaurant aan de A27, vanaf jou gezien aan de verkeerde kant, namelijk het restaurant in zuidelijke richting (omdraaien op de snelweg dus)

ik vind eigenlijk ook wel dat de limburgmeeting herhaald mag worden, maar dan aan het eind vd zomer ofzo?
Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Verooke wrote:dat vind ik, dat er eens meeting in limburg moet zijn. Ik ga proberen 10 april naar nieuwegein te komen, maar dat is echt niet bij de deur.
trouwens waar is die meeting in nieuwgein. kan iemand mijn dat zeggen aub :?: :?:



Lijkt me ook geen slecht idee om over 'n tijdje in Limburgmeeting te houden. Nederweert ofzo, en in de zomer misschien zoiets als vorig jaar? (tourrit, bbq, camping)

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Popmart wrote:
Verooke wrote:dat vind ik, dat er eens meeting in limburg moet zijn. Ik ga proberen 10 april naar nieuwegein te komen, maar dat is echt niet bij de deur.
trouwens waar is die meeting in nieuwgein. kan iemand mijn dat zeggen aub :?: :?:



Lijkt me ook geen slecht idee om over 'n tijdje in Limburgmeeting te houden. Nederweert ofzo, en in de zomer misschien zoiets als vorig jaar? (tourrit, bbq, camping)


Of we kunnen ook in Maastricht bij de Geuselt samenkomen(lekker veel plek om een paar mooie AXjes te bewonderen) en dan in M'stricht een pilske gaan drinken ofzow?

M'n vriendin vond dat een geweldig idee, eerst een paar mooie auto's bekijken en dan wat gaan drinken ofzow. Ze zei: vind het leuk om al die auto's te zien, maar dan kunnen we iets gaan doen voordat jullie over carburateur enz. gaan praten waar ik toch niks meer van snap.
Kunnen anderen hun vriendin ook meenemen (als ze niet al zelf lid zijn of altijd meegaan).

Zeg het maar, het kan allemaal :D
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

Ik kan momenteel nog geen foto's maken van mijn auto want met dit weer ziet hij er niet uit. Ik kan hem ook niet wassen met dit vriesweer want hij staat buiten. Dat hebben ze me toch verteld. maar is dat ook zo? kan ik hem nu echt niet wassen?

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Verooke wrote:Ik kan momenteel nog geen foto's maken van mijn auto want met dit weer ziet hij er niet uit. Ik kan hem ook niet wassen met dit vriesweer want hij staat buiten. Dat hebben ze me toch verteld. maar is dat ook zo? kan ik hem nu echt niet wassen?




Meid, ik heb de mijne gewassen terwijl het sneeuwde verleden week :wink: Droog gewoon uw rubbers tegoei af en ge hebt nergens problemen mee :) Anders trekt ge uw rubbers naar de kl.... als die vastgevroren zijn :) Gewoon wassen, uw beestje vraagt erom na al dat zout van de afgelopen tijd :reindeer:

tank_driver
AX Master
AX Master
Posts: 1501
Joined: WedAug04, 2004 9:42:58 PM
Location: Eindhoven

Post by tank_driver »

wassen en phonen :D danheb je ook geen last van de kou
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond :)

MAZDA POWER!!!

Cees
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 598
Joined: ThuJan20, 2005 7:39:27 PM
Location: GORINCHEM
Contact:

Post by Cees »

Ongewassen foto mag ook hoor :lol:
ER IS WEER EEN Image. C 1

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

dan ga ik me zaterdag even amuseren met het wassen van auto.

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Hmmm amuseren... Elke keer dat ik 'm was kom ik weer een (roest)plekje tegen dat ik nog niet kende...
Kijk uit, een Cactussssss

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

pcrodent wrote:Hmmm amuseren... Elke keer dat ik 'm was kom ik weer een (roest)plekje tegen dat ik nog niet kende...


Beter nu dan dat er dadelijk iets vanaf roest :wink:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Verooke
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 93
Joined: TueFeb15, 2005 11:31:28 PM

Post by Verooke »

hoe kan ik de auto het beste drogen? De rubbers moeten lukken denk ik met een poetsdoekje of zo. maar voor de rest, wat kan ik daarvoor gebruiken?

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

je hebt hier speciale zemen voor..

met een doek moet je wel uitkijken dat je geen strepen maakt of zelfs krassen! :shock: droogblazen is het beste.. fohnen dus.. :P maar dat wil je eht niet
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

q01z wrote:je hebt hier speciale zemen voor..

met een doek moet je wel uitkijken dat je geen strepen maakt of zelfs krassen! :shock: droogblazen is het beste.. fohnen dus.. :P maar dat wil je eht niet


jawel, in de wasstraat 8) vind 't wel goed, dat geneuzel over miniscule krasjes enzo.. rustige dag uitkiezen, en gewoon er doorheen, dat doe ik altijd..

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Ik doe hem echt nooit door de wasstraat! Reden zijn idd die krasjes waar je iedereen altijd over hoort, dat je een waas van krasjes over je auto kunt krijgen, weet niet of het waar is maar vind het ook niet erg om mijn auto zelf te wassen. Meestal sta ik heel burgerlijk met emmers water te gooien enzo en soms de hogedrukspuit erover om af te spoelen. Wassen doe ik altijd wel met een emmertje water en een spons.

Reden 2 voor mij om hem niet door de wasstraat te doen is een doemscenario maar toch.... :wink:

Stel dat zo'n borstel achter je skirts blijft hangen (die er bij mij dus niet standaard opzaten!) dan ros je niet alleen je skirts eraf maar trek je nog veel meer van de auto mee....

Ik zeg niet dat het gebeurt en de kans zal wel erg klein zijn, maar daarom is het weer net iets voor mij.

Post Reply