na accu vervangen nu veel hoger stationairtoerental.. al geprobeerd 20 min accu pool er af te halen (de plus pool) en met contact aan er weer op zetten.. ook na 20 min zonder contact aan plus pool terug zetten en starten.. maar weer hoog stationartoerental..
hoe moet ik dit resetten?
accu aansluiten... starten en alle stroomverbruikers uit.. stationair warm laten draaien zonder gas te geven of wat voor stroomverbruiker aan te hebben!
accu aansluiten... starten en alle stroomverbruikers uit.. stationair warm laten draaien zonder gas te geven of wat voor stroomverbruiker aan te hebben!
dit werkt helaas niet, heb er al een dag mee gereden, stroomverbruikers moeten niet uitmaken, de accu is nieuw en kan dat makkelijk aan.
weet er dan niemand hoe ik mijn injectie computer stationair moet afstellen?..
het is ooit al eens eerder voorgekomen en toen werkte het om de pool 5 min los te laten en met het contact aan weer te plaatsen.. maar helaas, deze keer raar genoeg werkt het niet..
sjeescees wrote:stroomverbruikers moeten niet uitmaken, de accu is nieuw en kan dat makkelijk aan.
Daar gaat het niet om.. De computer gaat opnieuw de waarden inlezen en leren.. Daarbij wil je geen stroomverbruikers aan hebben (die doen je toerental immers stijgen)...
Maar daarnaast zou je inderdaad eens kunnen kijken naar je gasklepmeter.. wat joost al zegt.. die kan wel naar zn grootje zijn!
ik heb hetzelfde probleem als jij maar bij mij komt het omdat ik er een dikke pot onder heb gelegd zonder kat. Die vent van de garage zei tegen mij het zelfde wat brutus ook al zei dat me gasklep wel is kapot zou kunnen zijn.