sportkop + GT spruitstuk??
Moderators: denny, vtspower, webmasters
sportkop + GT spruitstuk??
deze vraag is een beetje gevaarlijk..
ik kan aan een sportkop komen.. maar vroeg me af of een GTcarb spruitstuk (inlaat) hierop paste??
ben nu namelijk wel opzoek naar een setje dubbelwebers inc spruitstuk..
maar dan weet ik iig dat het dan ook met een gewoon spruitstuk kan!
als dat kan
ik kan aan een sportkop komen.. maar vroeg me af of een GTcarb spruitstuk (inlaat) hierop paste??
als dat kan
Re: sportkop + GT spruitstuk??
q01z wrote:deze vraag is een beetje gevaarlijk..
als dat kan
nee past niet .
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Re: sportkop + GT spruitstuk??
q01z wrote:deze vraag is een beetje gevaarlijk..
als dat kan
tenminste die kop past alleen op 1.3 of 1.4 onderblok
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX Spaster Mammer
q01z wrote:nah ik krijg die kop zoiezo binnen, dus ga ik kijken of het past
en anders bewaar ik m voor een 1.4 onderblok
past niet boring van een sport is als die van een 1.4 boring van een 1.0 of 1.1 is kleiner dus hebben de kleppen geen ruimte
denny wrote:past niet boring van een sport is als die van een 1.4 boring van een 1.0 of 1.1 is kleiner dus hebben de kleppen geen ruimte
ey denny, omdat ik de kop toch had liggen heb ik van mn 1.1 (reserve) blok de kop even eraf gehaald..
de diameter (boring) is het zelfde? en verder zijn de oliekanalen e.d. ook hetzelfde.. heb het ff nagemeten maar het lijkt dus toch te kunnen??
vind het zelf ook vreemd hoor.. maar nameten lijkt het toch te kunnen?