ik heb 2 domeinnamen waarvan ik geen wachtwoord/gebruikersnaam meer heb (die zijn 2jaar terug veranderd maar ik heb die brief nooit gehad)
en ik kan ze alleen opzeggen als ik die gegevens heb! ik heb ze al 2keer geblokkeerd door de postbank en al meerdere keren schriftelijk opgezegt... maar ik blijk juridisch niet zo sterk te staan (ook niet volgens onze advocaat)
ik heb 2 domeinnamen waarvan ik geen wachtwoord/gebruikersnaam meer heb (die zijn 2jaar terug veranderd maar ik heb die brief nooit gehad)
en ik kan ze alleen opzeggen als ik die gegevens heb! ik heb ze al 2keer geblokkeerd door de postbank en al meerdere keren schriftelijk opgezegt... maar ik blijk juridisch niet zo sterk te staan (ook niet volgens onze advocaat)
Dat wil ik wel eens weten... op welke gegronde redenen sta je juridisch niet sterk?
Schriftelijk opzegging is bindend genoeg, wel loopt je opzegtermijn eerst nog af.. bij sommige providers is dat een jaar
stond geloof ik in het contract dat de gebruikersnaam vermeld moest zijn bij de opzegging ivm opzeggingen door iemand anders ofzo heel dom iets weet ook niet meer precies