web1000.com

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Browny
Total admin
Total admin

web1000.com

Post by Browny »

daar host ik dus mijn pics. Heel vaak kan ik niet inloggen op de ftp, is waardeloos en nu zijn een groot deel van mijn plaatjes aan het "verhuizen". Lekker K*t!
Maar ja, het is gratis en 20mb, dus ik mag eigenlijk niet zeuren.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Re: web1000.com

Post by Brutus »

Browny wrote:daar host ik dus mijn pics. Heel vaak kan ik niet inloggen op de ftp, is waardeloos en nu zijn een groot deel van mijn plaatjes aan het "verhuizen". Lekker K*t!
Maar ja, het is gratis en 20mb, dus ik mag eigenlijk niet zeuren.

Ik vind het een r*k site..

Traag als hel meestall.. maar wie weet na de verhuizing..

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

Inderdaad, ook nog supertraag. Plaatje van 150 kb uploaden duurt zo een halve minuut, en dat ligt niet aan mijn verbinding.

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

Nou is zelfs het plaatje uit mijn verhaaltje onder mijn reacties ( hoe heet dat stukkie ook alweer ) pleite! PFFFFFF

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Browny wrote:Nou is zelfs het plaatje uit mijn verhaaltje onder mijn reacties ( hoe heet dat stukkie ook alweer ) pleite! PFFFFFF

Je signature!

En je Avatare staat onder je naam :)

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

members.lycos.nl

werkt als een tiet voor plaatjes hosten. Allen niet zo geschikt voor sites. (irri banners)
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eriks »

Tiscali is misschien wel de aller ergste.

Ik heb daar een domeinnaam geregistreerd waar ik nu al 2 jaar van af probeer te komen. Ik betaal 42 euro per jaar en tegenwoordig is er voor dat geld veel meer te krijgen, bijvoorbeeld een bult webspace erbij.

Maar dat overstappen is behoorlijk kl*te! Ik heb tiscali gemailt en geschreven dat ik over wilde stappen naar een andere provider! Een nette opzegbrief en ondertekend! Na 3 weken nog niets gehoord. 20 febr ging het nieuwe jaar in (en dan zit je er dus weer aan vast!), dus mailde ik ze dat ik er dit jaar echt vanaf wilde, ook al zijn zij zo traag en laten ze het jaar weer verstrijken (zo ging het vorig jaar ook al!)!
En ja hoor: deze week kreeg ik een bericht dat ik zo niet kan opzeggen, maar een speciaal formulier moet gebruiken! Wat een gezeik!

Dat heb ik nu dus teruggestuurd, te laat natuurlijk, maar goed, lijkt me echt hun fout! Ik betaal niet meer en ik wil zo snel mogelijk over. Wat een ballen bedrijf, dat tiscali!

Ik heb nu bij "hostingdiscounter.nl" voor 30 euro het domein en webspace met aale scripts en database! Het wachten is op Tiscali!

Post Reply