Veronique Spits aka Verooke (AX 1.1 Image '89)
Moderator: webmasters
Veronique Spits aka Verooke (AX 1.1 Image '89)
Hallo,
ik heb in november mijn ax gekocht. Ik was er meteen van weg. Het is een ax image, donker grijs, 1.1, bouwjaar 1990. Hij rijdt lekker en ik zou hem niet graag willen missen.
Ik heb er nog niet veel aan verandert omdat ik hier een leek in ben. ik kan wel mijn olie enzo controleren. Maar ik zou er wel graag gaandeweg een paar dingentjes aan willlen veranderen zoals een nieuwe radio er inzetten enzo.
Even wat over mezelf. Ik ben 24 jaar en kom uit Voeren in Belgi?. Ik werk en studeer tegelijkertijd. Als je nog iets wilt weten dan vraag je het maar.
Ik vind dit forum echt geweldigd. Ik heb al veel tips gevonden hier. Ik heb dankzij dit forum ook het licht van de verwarming kunnen veranderen. Nu moet ik nog eens even mijn dashbord gaan onderzoeken voor daar de lampjes eens te veranderen.
Heb maandag 13 november 2006 een ongeluk gehad. Mijn AX wordt vanmiddag onderzocht of hij total loss verklaard gaat worden. Dus ik ben DRINGEND op zoek naar een andere auto. Lieftst in Belgi? want ik weet niet hoe dat zit met invoerrechten enzo. en ja graag een AX natuurlijk.
Later deze maand (december) krijg ik mijn 'nieuw' autootje. Het is jammer genoeg geen AX maar een Suzuki Alto geworden.
ik heb in november mijn ax gekocht. Ik was er meteen van weg. Het is een ax image, donker grijs, 1.1, bouwjaar 1990. Hij rijdt lekker en ik zou hem niet graag willen missen.
Ik heb er nog niet veel aan verandert omdat ik hier een leek in ben. ik kan wel mijn olie enzo controleren. Maar ik zou er wel graag gaandeweg een paar dingentjes aan willlen veranderen zoals een nieuwe radio er inzetten enzo.
Even wat over mezelf. Ik ben 24 jaar en kom uit Voeren in Belgi?. Ik werk en studeer tegelijkertijd. Als je nog iets wilt weten dan vraag je het maar.
Ik vind dit forum echt geweldigd. Ik heb al veel tips gevonden hier. Ik heb dankzij dit forum ook het licht van de verwarming kunnen veranderen. Nu moet ik nog eens even mijn dashbord gaan onderzoeken voor daar de lampjes eens te veranderen.
Heb maandag 13 november 2006 een ongeluk gehad. Mijn AX wordt vanmiddag onderzocht of hij total loss verklaard gaat worden. Dus ik ben DRINGEND op zoek naar een andere auto. Lieftst in Belgi? want ik weet niet hoe dat zit met invoerrechten enzo. en ja graag een AX natuurlijk.
Later deze maand (december) krijg ik mijn 'nieuw' autootje. Het is jammer genoeg geen AX maar een Suzuki Alto geworden.
Last edited by Verooke on SunDec03, 2006 1:54:47 PM, edited 4 times in total.
-
- AX Master
TERING !!!!!!!!!!! das wel vet
Mzzls Jeroen
www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter
www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Master Spammer
Anouschka wrote:Zucht.....
Dan zal ik binnenkort ook maar eens een fotootje van mezelf naast mijn AX laten maken...
jaaah votooos
Maar opa cees heb wel gelijk, ik heb zondag ook staan zoeken naar degene die mijn bumper bij had.
Ik zal m'n foto d'r ook maar opzetten dan. Alhoewel ik denk dat daar weinig mensen op zitten te wachten
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Cees wrote:Vind ik zeker wel een goed plan!!!!!!!
Denkend aan de meeting van afgelopen zondag.
Als je daar voor het eerst komt herken je wel de auto,s maar
je hebt geen idee wie er bij hoort.
Vrij lastig als je wat van iemand koopt of krijgt .
Zet bij m,n eigen wie is wie gelijk een foto.
Jep helemaal mee eens!
Ach kom nou jongens dit is toch zielig voor Veronique om dit in haar Wie=Wie te gaan zitten doen... zeggen dat je een foto van jezelf gaat plaatsen in je eigen wie=wie
Maarreh ik wil nu wel een foto zien van de tweety-pookhoes want ik kan me er niet zoveel bij voorstellen
Foto foto foto foto foto
Maarreh ik wil nu wel een foto zien van de tweety-pookhoes want ik kan me er niet zoveel bij voorstellen
Foto foto foto foto foto
Kijk uit, een Cactussssss