Jaap-Jan wrote:De velgen vind ik ook wel gaaf ja. de hele auto is gaaf kben er echt blij mee. ( al kwam ik er net acter dat mijn achteruitrij licht het niet doet , maar goed kan nooit heel moeilijk probleem zijn. kzal eens kijken of er een topic over is)
Kan 2 dingen zijn... lampje kapot, of schakelaar op de versnellingsbak, lampje is het makkelijkste, schakelaar niet veel moelijker
kben ( nog ) een echte n00b op het gebied van auto's. dus nu stel ik ook een n00b vraag. Heb ik twee achteruit rij lichten of 1 en aan welke kant zit tie dan? ( links/rechts, want het verschil tussen achter en voor weet ik nog net wel) Ik kan het namelijk niet zien vanav de buiten kant.
Jaap-Jan wrote:kben ( nog ) een echte n00b op het gebied van auto's. dus nu stel ik ook een n00b vraag. Heb ik twee achteruit rij lichten of 1 en aan welke kant zit tie dan? ( links/rechts, want het verschil tussen achter en voor weet ik nog net wel) Ik kan het namelijk niet zien vanav de buiten kant.
iemand kan mij hier ongetwijfeld mee helpen.
groeten Jaap-Jan
1 achteruitrijlicht, als je achter de wagen staat het licht aan je rechterzijde (of weet ik t na 1,5 jaar niet meer zo goed? )
ik heb mijn achteruitrijlicht gevonden . maar het lampje is niet stuk. dus er zit misschien een breuk in de kabel ofzo?! ik las dat het ook de schakelaar op de versnellings bak kan zijn, maar weet iemand of daar een schema/ tekening van is, en of ik kan zien of dat te maken valt ofzo?
ik heb mijn achteruitrijlicht gevonden . maar het lampje is niet stuk. dus er zit misschien een breuk in de kabel ofzo?! ik las dat het ook de schakelaar op de versnellings bak kan zijn, maar weet iemand of daar een schema/ tekening van is, en of ik kan zien of dat te maken valt ofzo?
groeten Jaap-Jan
Als het de schakelaar is gewoon vervangen, kan je dr zo uitdraaien en een nieuwe voor in de plek schroeven, hij zit ergens bovenop de bak volgens mij
Jaap-Jan wrote:@ Cees: Kben toch al wel een aantal keer richting Giessenburg (naar gorinchem) geweest , maar we komen elkaar ongetwijfeld een keer tegen.
hopelijk niet tergelijkertijd op dezelfde plek.. zou zonde zijn vd ax-en!
die velgen blijven echt super.. vd week een aantal setjes te koop gezien. mjah 4 gaats
mijn auto staat in de garage .
ik reed van morgen 100 meter en opeens blokkeerde mijn rechter achterwiel. en ik kon alleen weg rijden als ik maar hard genoeg optrok, zo ben ik naar de garage gereden. bij de garage dachten ze dat het misschien wel de remvoering!? kon zijn of dat er iets met de handrem mis was.
Ik hoop dat het meevalt, maar nu moet ik weer de auto van mijn pa lenen. Een Ford Escrot
mijn auto staat in de garage . ik reed van morgen 100 meter en opeens blokkeerde mijn rechter achterwiel. en ik kon alleen weg rijden als ik maar hard genoeg optrok, zo ben ik naar de garage gereden. bij de garage dachten ze dat het misschien wel de remvoering!? kon zijn of dat er iets met de handrem mis was.
Ik hoop dat het meevalt, maar nu moet ik weer de auto van mijn pa lenen. Een Ford Escrot
groeten Jaap-Jan
los gekomen remvoering voor 99% zekers
hard rijden wil zeggen band blokkeerd maar toch rijden?
ik reed heel zacht ( 20 km per uur ofzo ) en toen stond ik opeens heel snel stil, en toen ik weer wilde wegrijden leek het net alsof de handrem er soort van nog opstond.
met blokkeren bedoelde ik niet, dat het wiel helemaal niet meer wilde draaien.