Ik was afgelopen weekend op kamp met een groepje jeugd en hoopte op zondag ff weg te kunnen, maar dit is er helaas niet meer van gekomen Volgende keer beter! Staan indrukwekkende AXjes bij zeg, heerlijk!
@ Dirk: Die velgen zijn van Cituning onder die blauwe AX. ARNDT om precies te zijn.
Die blauwe is overgepsoten neem ik aan of is dat een originele GTI kleur geweest??
Ja die is ooit overgespoten, compleet gestript en een nieuw type dashboard er in gejast.
Je zult waarschijnlijk de verho*rde blanke lak boven de deuren gezien hebben. De blanke lak op het dak heb ik in de kou met spuitbussen gespoten en de motorkap is ook een beetje vaal.
In de zomer als hij "af" is (M3-spiegels, luchthappertje, andere uitlaat+bumper) wordt hij overnieuw gespoten (weer in die kleur waarschijnlijk).
Figuur wrote:Ja die is ooit overgespoten, compleet gestript en een nieuw type dashboard er in gejast.
Je zult waarschijnlijk de verho*rde blanke lak boven de deuren gezien hebben. De blanke lak op het dak heb ik in de kou met spuitbussen gespoten en de motorkap is ook een beetje vaal. In de zomer als hij "af" is (M3-spiegels, luchthappertje, andere uitlaat+bumper) wordt hij overnieuw gespoten (weer in die kleur waarschijnlijk).
Maar toch wel leuke reacties gehad.
Khad idd die plekjes wel gezien, maar om daar nou gelijk over beginnen te zeuren.
Ik baal echt dat ik niet kon komen, heb weer heel wat moois gemist, jullie ook haha Ik ga me best doen om in april er te zijn met wat nieuwe dingen als het kan.
OOW,...ff een oproep aan een RODE GT rijder....die om ong. 15.00 uur vertrok...
Er hangt een kabel los onder de wagen,.....dit is bij heel veel AXen zo, maar die van jou sleept nog net niet over de grond.......ff checken aub....straks blijf je ermee hangen en dat kan vervelende gevolgen hebben.
De volvo met kar.
Volgende keer als er een meeting is in nieuwegein (april geloof ik) dan kom ik met het zelfde spulletje alleen dan MET ax. Ik had nu weinig zin om 3 auto?s en een boot aan de kant te halen en dan ook weer terugzetten om de ax mee te nemen.
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !