Jep, het is waar, hij laadt niet meer bij (v-snaar gesprongen) en hij loopt om onverklaarbare reden warm... Heb ook al een kapotte klep, dus dit wordt motortje wisselen..
k*tz**i...
ghehe...
waarom sterft m'n AX net v??r de meeting?
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
1.6 multipoint is het toch??
1.6 monopoint is dan zeker zelf knutselen??
De 106 Ralley is trouwens op het laatst met 103 pk/ 132 NM 1.6 TU motor geleverd. Dat is nog net even wat meer dan de Saxo 1.6 leverde. (toch is mijn axje sneller op de 100)
Als je snel en goedkoop wil is een 1.4 monopoint ook geen slecht idee! Staan volgens mij meerdere te koop hier op het forum.
Succes!
(volgens mij vind je het helemaal niet zo heel erg?)
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 1587 cm3
boring x slag 78,5 x 82,0 mm
compressieverh. 9,6:1
max. vermogen 66 kW (90 pk)
5600tpm
max. koppel 135 Nm
3000tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening ohc
turbo nee
katalysator geregeld
1.6 monopoint is dan zeker zelf knutselen??
De 106 Ralley is trouwens op het laatst met 103 pk/ 132 NM 1.6 TU motor geleverd. Dat is nog net even wat meer dan de Saxo 1.6 leverde. (toch is mijn axje sneller op de 100)
Als je snel en goedkoop wil is een 1.4 monopoint ook geen slecht idee! Staan volgens mij meerdere te koop hier op het forum.
Succes!
(volgens mij vind je het helemaal niet zo heel erg?)
Last edited by Rob GT on SatFeb19, 2005 9:18:44 PM, edited 2 times in total.

Je hebt alleen 1.6 multipoint. 1.6 monopoint dan ga je zelf aan het beunen en ik vraag me af of er wel een passende injector is. Laatste keer dat ik onder mn kap keek zag ik 4 injectoren dus ik hou het erop dat ik multipoint heb.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Als ik jou was zou ik gewoon voor een knappe 1.4 gaan dan. Om het veilig te doen moet je zoveel aanpassen. het enige wat je anders origineel houd is je carrosserie
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.