Ik ging gisteren flink op stap.. Maar voordat ik de stad Groningen weer eens onveilig ging maken.. moest ik eerst met de bus! Ik sta te wachten.. komt er zo'n patserbak aan met een joekel van een brom eronder... Ik lachen..
Reed ie voor me langs.. zie ik dat het een AX was... Toen was de humor omgezwaaid in een serieuze blik... Hoe kon zo'n mooie donkere brom uit een AX komen.. Wat ligt daar in vredesnaam onder de kap... Ik wil het weten... Vervolgens zie ik heb nog drie keer bij het bushokje rijden...Maar de vele biertjes uit Groningen riepen mij en de bus kwam er al aan...
Nadenkend in de bus gaat een fantasie in mij op dat het AX'je mijn rode AX zoekt,.. hahah

Anyweez... Met genoeg drank op en 's ochtends thuis komende terwijl je ouders net aan de ontbijttafel zitten is iets wat niet fijn is.. Maar het boeide niet.... Ik zat met de gedachten bij die zwarte AX...

Na een uurtje of drie te hebben geslapen.. uitkateren op de bank.. En vanavond nog met de ax weg... Loop ik later een stuk over de straat wat huizen bij langs.. hoor ik weer een zware donkere brom... En ja.... Daar was ie weer...
I've had it... Oftewel.. ik ben weer helemaal met de gedachten verdwaald en weet wederom nog niks over die ene AX...

Ok ok, een ander soort van frustratie...

To be continued...