ik heb nog niet zo lang mijn ax. maar hij heeft de neiging stil te vallen als ik snelheid minder. Als hij dan even stil heeft gestaan dan rijd hij normaal. En dit gebeurt als hij nog niet warm is gereden.
Wie kan mij eventueel zeggen wat dit kan zijn
hij valt stil
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Dan ligt het 100% zeker aan je manier van choken. Mijn ervaring met diverse carburateur-AX'jes dat je vrij lang moet door blijven choken. Weliswaar kun je op rechte stukken al je choke helemaal of bijna uit doen, maar voor stoplichten moet je de eerste 3-7 minuten toch nog vaak de choke een flink stuk uittrekken om de motor gaande te houden. Hoe ik het meestal doe: starten 70% choke, wegrijden 50%, rechte stukken 20%, bij stoplichten weer 50%.Verooke wrote:en wat kan ik aan die bobine/module doen als dat het is?
alvast bedankt voor de reacties.
en hij heeft inderdaad een choke, en die duw ik altijd vrij snel terug in.
goed choken is bijna een kunst..
het valt met dit weer niet mee om m goed rijdend te houden.. maar ivm de huidige kou en vochtigheid;
zit het originele buizensysteem van het koelsysteem er nog op? (vanaf uitlaatspruitstuk een aluribbelbuis die overgaat in een berg plastic richting een grote ton??)
ondanks dat de halve club zonder rijd, wil mijn carbje het ook welleens te koud krijgen en bevriezen zonder die zooi.. waardoor hij dus stottert en uitvalt!
het valt met dit weer niet mee om m goed rijdend te houden.. maar ivm de huidige kou en vochtigheid;
zit het originele buizensysteem van het koelsysteem er nog op? (vanaf uitlaatspruitstuk een aluribbelbuis die overgaat in een berg plastic richting een grote ton??)
ondanks dat de halve club zonder rijd, wil mijn carbje het ook welleens te koud krijgen en bevriezen zonder die zooi.. waardoor hij dus stottert en uitvalt!