Dit je moet je niet doen. Voor een auto die zulke schade heeft gehad en er zijn ook geen foto van de kant waar die schade moet zijn. En die vraagprijs ik heb er zelf 1000 euro voor gegeven des tijds en dat was bij dezelfde handelaar waar die nu weer te koopt staat.
Last edited by Gonnie on SatFeb19, 2005 12:16:10 AM, edited 1 time in total.
Cees wrote:Ja wat moet je daar tegen doen?? Als ie gewoon APK gekeurd is mag ie de weg op. Dus verkocht worden lijkt mij.
Ja omdat de apk nog niet verlopen is want die verloopt 28 april. Maar ik heb het keuriingsrapport nog dus is het dan nog wel geldig.
dan mag hij niet de weg op want heeft hij geen keurings bewijs
wordt je dus genaaid in principe als je de auto koopt.
goed bewaren (nog effe dat papiertje)
wel akelig dat hij bij een handelaar staat, die dauwt er zelf apk op en jij zit met een mogelijk te erge schadebak, maarja hij is toch goed hij heeft apk zo denken mensen helaas
en dan omstebeurt elke dag iemand laten gaan.. of 2 mensen.. en precies dezelfde dingen aanwijzen
kijken hoe lang het duurt voordat die gast gek wordt
Je wilt niet weten wat voor mailtje ik hem heb gestuurd. Ik ben tijdje terug al eens bij die kerel wezen kijken. Toen had hij een grijze GT voor 1400 staan met die cituning velgen (heeft hier op het forum gestaan). Zat aan de zijkant ook helemaal inelkaar en stond 214dkm op de teller inplaats van 114dkm wat hij had gezegd!
was ook een gerrit en ben toen ook in Veenendaal geweest. Telefoonnummer lijkt er ook verd8 veel op.
ps. reageer even als u dit ontvangen heeft. Het is op het eerste gezicht dus een mooie auto, maar met minder mooie achtergrond en het zou zonde zijn als u daar te laat achter komt.
je kunt ook marktplaats tippen, heb ik dus ook maar even gedaan!
Hij mag deze AX best opknappen en weer verkopen, maar het is honds om er niet bij te zetten dat het een (ex)schadeauto is!
Dezelfde handelaar heeft heel lang een GT Chic voor ca 900 euro te koop gehad. Ik wilde daar nog bijna naar gaan kijken! Blij dat ik dat niet gedaan heb!
Iemand zin om mee te gaan naar Gerrit? Ik woon redelijk dichtbij! Misschien een meeting houden in Veenendaal?