Ok ik heb hem net ff uitgeprobeerd op een mooie 3-baans asfalt weg. Hij loopt heel makkelijk naar de 180 en gaat vervolgens langzaam door tot 190, dan is de koek wel op volgensmij Toch best netjes voor een 1400tje Tevens loopt hij dik over de 100 in zijn 2, heb van iemand wel is begrepen dat dat veel is voor een AX.....
mijn 1e ax (1.1 carb) liep de teller uit, voorbij de 190 dus....nameten gaf een echte top van 160 km/u. De huidige GT komt op mijn teller niet voorbij de 160 wat overeenkomt met 190 echte kilometers per uur. AX tellers zijn dus niet echt betrouwbaar.
peter wrote:mijn 1e AX (1.1 carb) liep de teller uit, voorbij de 190 dus....nameten gaf een echte top van 160 km/u. De huidige GT komt op mijn teller niet voorbij de 160 wat overeenkomt met 190 echte kilometers per uur. AX tellers zijn dus niet echt betrouwbaar.
er reed een klasgenoot voor me met een 205 1.9 GTI en die was aan het schelden omdat hij me met 190 nog niet kwijt was. Dus denk wel dat het aardig klopt. Durf te wedden dat mijn GT in zijn hele leven nog nooit zo'n snelle berijder heeft gehad, dat scheelt ook wel denk ik
Jipie ik heb bijna 150 gereden met de 1.4 diesel. Ik moest van het gas af maar denk dat het daar toch wel ophoud. Dit vind ik echt niet tegenvallen voor een diesel of wel?
@ icebite ik las net dat jouw diesel bij 142 wel gedaan is. Misschien je brandstoffilter vuil? Dat schol bij mij flink vermogen.
Net een halfuurtje geleden op een redelijk stille snelweg even uitgeprobeerd, vlot naar de 180 daarna rustig door naar 190 en gaat volgens mij nog wel harder maar moest afremmen voor een slak op de linkse baan , moet zeggen reed nog bijzonder stabiel. niks trillen of een zweverig gevoel .
daarna op de prov weg doorgtrokken in twee 95 km.
Was zelf onder de indruk van de stabilieteit van de GT.
axgt-er wrote:Mijn GT haalt ook krap de 170....... Ik vind ook niet echt dat hij voor de snelweg is gemaakt en houd me meer bezig met binnewegen (0-120)
Dan heb je zeker een 75PK??die van mij toen ik een proefrit ging maken met 3man erin stuift zo de 180 over,toen kon ik niet meer harder slome slakken in aantocht (ik heb er 1 uit 1989 85PK)
KMvrtr wrote:Waar slaat dit nou weer op? Iedereen brult dat ie bij wijze van spreken bijna 200 of zoiets haalt, terwijl vier GT rijders net de 170 halen en vanaf 150 heel veel geduld moeten hebben. Hebben we hier een hoop optimisten, zijn GT's eigenlijk helemaal niet snel, of hebben alle vier die GT's een vermoeid blokje?
Ik heb een GT Carb uit 1989 en die van gaat echt wel over de 170 wedstrijdje???haha
KMvrtr wrote:Waar slaat dit nou weer op? Iedereen brult dat ie bij wijze van spreken bijna 200 of zoiets haalt, terwijl vier GT rijders net de 170 halen en vanaf 150 heel veel geduld moeten hebben. Hebben we hier een hoop optimisten, zijn GT's eigenlijk helemaal niet snel, of hebben alle vier die GT's een vermoeid blokje?
Ik heb een GT Carb uit 1989 en die van gaat echt wel over de 170 wedstrijdje???haha
Ik heb idd ook een GT carburateur en trekt ook flink door tot 180 op de teller. Echt zonder gelul!
KMvrtr wrote:Waar slaat dit nou weer op? Iedereen brult dat ie bij wijze van spreken bijna 200 of zoiets haalt, terwijl vier GT rijders net de 170 halen en vanaf 150 heel veel geduld moeten hebben. Hebben we hier een hoop optimisten, zijn GT's eigenlijk helemaal niet snel, of hebben alle vier die GT's een vermoeid blokje?
Ik heb een GT Carb uit 1989 en die van gaat echt wel over de 170 wedstrijdje???haha
Ik heb idd ook een GT carburateur en trekt ook flink door tot 180 op de teller. Echt zonder gelul!
hebben de volcanes nou echt een hogere top dan de GT(i)`s ?
c2 vts nieuws :
de c2 is vreselijk heftig, echt enorm, ik wil niet overdrijven, maar
vele mensen hebben er al in gereden, beste tot nu toe :
nieuwe golf gti van stoplicht tot 180km/h 100 meter voorspong voor de c2 vts.