Anouschka wrote:Nou ik hem EINDELIJK mijn foto's aan q01z doorgemaild dus ze zullen binnenkort wel hier komen te staan denk ik!
ik heb idd de foto's ontvangen.. misschien voel ik me straks nog even geroepen, maar op het moment ben ik erg moe en net trg vd rai en moet ik morgen om half8 weer in de auto zitten..
Mijn complimenten heb je Anouschka,Ze ziet er keurig uit en als kenner
zou ik niet weten wat hier is op te merken.Gefeliciteerd met zo'n aanwinst.
Houden zo!
41 jaar bij Citroën gewerkt en dus nu met pensioen
Beetje late reactie maar beter laat dan niet Alsnog van harte welkom hier
en heel veel plezier bij de gezelligste club van Nederland
Zien we je eens verschijnen op een meeting
Zijn er ook nog mensen geinteresseerd in foto's van de audio? Dan maak ik daar binnenkort ook even foto's van. Niet nu, het regent keihard en ik wil geen zwembad in mijn auto
Anouschka wrote:Zijn er ook nog mensen geinteresseerd in foto's van de audio?
Dat je het nog vraagt joh
Maar oke... voor zover je er nog niet achter was: wij zijn hier allen FOTO-GEIL (zoals Bertram dat altijd zo mooi zegt)
Moraal van het verhaal: foto's maken en posten maar
Anouschka wrote:Haha ok, nee ik denk ik vraag het even. Stel je voor dat jullie nou absoluut geen foto's wilden zien
Zal ik ook nog een fotootje maken met neon aan, is ook wel leuk. Mits Marc natuurlijk zin en tijd heeft om nog wat foto's te plaatsen!
ps: bedenk me net trouwens dat ik vandaag mijn AX precies 1 jaar heb!
Als Marc daar geen zin in heeft, dan stuur je de foto's toch lekker naar
iemand anders, mij bijvoorbeeld...
Ik kan ze ook wel voor je op het worldwideweb zetten hoor
Gefeliciteerd trouwens met de verjaardag van je AX
Bij deze dan nog wat foto's van mijn AX! Het duurde echt een uur ofzo voordat ik een paar redelijke foto's had, of ze waren zo belicht dat je de neon niet zag, of ze waren te donker, of ze waren onscherp!
Haha ik weet het niet meer. Het was in ieder geval op een woensdagmiddag in de Mediamarkt in Amsterdam. Ik had net loon gehad en dat was na een uurtje shoppen daar aardig op. Wil ook wel, subwoofer, versterker en kabels....
Als ik het bonnetje ooit nog tegen mocht komen dan hoor je het wel....
Ik zie trouwens dat ik die zak chips wel ff aan de kant had mogen donderen voor ik een foto maakte, dit ziet er een beetje lullig uit haha. Maar goed het was donker dus heb het niet gezien, zie het net pas!